2016. november 5., szombat

DM Life Book 2017


Idén is kilehetett váltani a 2017-es Life Book határidőnaplót, amely 100 Pontért és 1000 Ft-ért cserében a miénk lehet.

Kicsit csalódottan állok hozzá az idei life bookhoz, mert sajnos nem minden úgy történt, ahogyan szerettem volna.

Az idei Life Bookot 12 egyedi borítóval látták el, és abban a dm üzletben, ahonnan én vásároltam meg ott sajnos jócskán csak 1 féle volt kirakva de abból saccolva 12-18 darab. Emiatt sajnos nem tudtam abból a 12 darabból választani egy nekem szimpatikus life bookot. Nagy nehezen találtam abba a kupacba 1 db olyat, amire azt mondhatom, hogy tetszik a fedele. Mivel csak 1 db volt és a másik féle nem tetszett, ezt választottam, mondván , hogy a kínálatból ez a legjobb.

Emiatt picit csalódott vagyok, hiszen látva a többi Life Bookot azok sokkal vidámabbak,szebbek, illetve a szín kombináció is vidámabb.

Persze amit választottam is nagyon tetszik, hiszen örülök, hogy találtam egy másikat a kínálatból. Ahogy olvastam nem csak én vagyok így ezzel. Sok helyen láttam, hogy nem volt idő választani, vagy csak egyféle volt kitéve. Sajnos én is ebbe a helyzetbe estem bele, de azóta már örülök, hogy megtaláltam ezt a Life bookot, és nem egy olyat hoztam el, ami totálisan nem is tetszik.


Az ide Life Bookot szintén Papetri paperworks készítette el. A már megszokott kisgyerekeket ábrázoló rajzokkal. 

Talán az Idei Life book mellett több pozitív érv szól, mint a tavalyi mellett. Nagyon megörültem, hogy végre kemény fedelű a határidőnapló. Kisebb, jóval szerethetőbb kinézettel.

A Life bookban vannak kiszínezők, A heti tervezők mellett, jegyzeteknek rengeteg hely, mindenhol. Ismét kiírhatjuk magunkból azt, amit csak szeretnénk.

Ismét nagyon szép life book lett elkészítve. Érdemes kiváltani.

Sajnos csak 100 pontért (+1000 FT)  cserébe lehet kiváltani. Megvásárolni nem lehet.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése