2016. november 6., vasárnap

Aktuális kedvencek


Régen volt már kedvences bejegyzés, és most összeválogattam az aktuális kedvenceimet, amit most meg is mutatok nektek:

Saulé Blanc arckrém
A dm kedvencek dobozában volt megtalálható a saulé blanc nappali hidratáló krém. A különlegessége ennek a hidratáló krémnek, hogy termálvízzel készült. A krémben még japán vérfű, argán olaj, hyaluronsav található benne. Nagyon puhává varázsolja a bőröm, mivel olajmentes így nem hagy az arcon ragacsos, film réteget sem. Sajnos az árát tekintve nem tudom, hogy megvásárlom -e , mert iszonyú drága, 6000 körüli áron kapható a dm-ben. Uhhh..

Nivea micellás víz
A  nivea micellás vízet minden reggel még smink előtt használom. Nem szárítja ki az arcom, szépen tisztít. Nem zsírosítja a bőröm. Illatmentes, és érzékeny arcbőrre lett kifejlesztve. Mindennapos reggeli rutinom során elengedhetetlen, úgyhogy természetes volt, hogy bekerül az aktuális kedvencek közé.



Alverde XXL szempillaspirál
Sajnos a clinique szempillaspirálom elfogyott, úgyhogy az alverde XXL szempillaspirálra esett a választásom, ami szintén a dm kedvencek dobozban volt. Körülbelül 1000 Ft értékű szempillaspirálról van szó, és igazából nincs semmilyen alverde termékem, és lehetőségem sem volt megismerkedni úgy a márkával, hogy megszerettesse magát velem. Azonban ez a szempillaspirál tényleg nagyon jó. Nem irritálja a szemem. Picit hosszabbít csak, úgyhogy ha valaki szereti az extrém hosszú szempillákat, akkor ne ezt vásárolja meg, hiszen annyira nem dobja fel a szempillákat. Én azt szeretem ebben a szempillaspirálban, hogy amikor felteszem, akkor picit meghosszabbítja az amúgy is hosszú szempilláim, és szépen ível. 

Rexona dezodor
Az idei glamour napon vásároltam meg a rexona maximum protection anti perspirant stress control izzadásgátló dezodorát. Sok helyen hallottam már nagyon jókat róla, de számomra drágának tűnt ez a dezodor. Csak mostanában sajnos olyan helyzetekbe kerülök, ahol egyszerűen egyik dezodor sem állta ki azt, amit egy dezodornak tudnia kell. Egyszerűen kevésnek bizonyult rengeteg dezodor, ami máskor nagyon jó volt, az jelenleg nem használ semmit. Ezért gondoltam, hogy kipróbálom a rexona dezodorát, ami egyszerűen csodálatos. Nagyon megörültem, hogy végre egy olyan dezodor, ami megfogja az izzadást, nem hagy foltot a ruhán. 

Toni and guy szárazsampon
Nagyon sok szárazsampont kipróbáltam már. Voltak kedvenceim, voltak kevésbé szerethető szárazsamponjaim. Az utóbbi időbe a toni and guy szárazsamponját kezdtem el használni, és nagyon megszerettem. Nem hagy olyan erős fehér port a hajamba, mint sok más szárazsampon. Az illata is elviselhető. A következő hajmosásig frissnek látszik tőle a hajam. Mivel az ára kicsit borsos így nem tudom, hogy legközelebb megvenném -e. Egyébként a dm-ben vásároltam még tavaly a karácsony utáni napokon leértékelve, úgy megérte. Még tartozott a csomaghoz egy hajfényt adó spray, amit szintén szeretek, de semmi különlegeset nem adott, hogy belerakjam az aktuális kedvencek közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése