2016. augusztus 5., péntek

Újabb Haul ~ Clinique ~ Sally Hansen ~ Dolce Gabbana


Méreg zöld pénztárca: A Women Secret üzletben találtam rá erre a méreg zöld pénztárcára, ami akciós volt, és nekem úgyis kellett valami, amiben tárolni tudom az MP3 lejátszómat, ez a kis pénztárca erre a célra nagyon megfelelő.

A Gabi lanolinos krémjét kézkrémként vettem meg. Ez egy kicsit vastagabb textúrájú kézkrém, ami nem hagy zsíros érzetet a használat után, de nekem mégis valamiért olyan nehéznek tűnik, valószínűleg a vastag textúrája miatt. A téli időszakban eltudom képzelni, de most nyáron sajnos soknak érzem. 

A douglas üzletekben most le vannak értékelve a Clinique termékek, én egy arclemosót választottam, mert sajnos nálam nagyon gyorsan fogy egy arctisztító, úgyhogy mindig szükség van rá. Most tényleg megéri lecsapni a douglas üzletben a clinique termékekre. 

Kifogyott a szemfestéklemosóm, ezért keresnem kellett másikat. Mivel a l'oreal vált be a legjobban így megvettem a loreal kímélő szemfestéklemosóját a müllerben. Tényleg nem csípi a szemem, nem szárítja ki a szemkörnyékem. Maradéktalanul távolítja el a sminkemet. 

A müllerben a sally hansen körömlakkok akciósak voltak, első alkalommal nem vettem meg a kiszemelt körömlakkot, de amikor másodjára mentem a müllerbe, akkor ott árválkodott az akciós termékek között. Égi jelnek éreztem, úgyhogy azonnal megvettem. A mauve along elnevezésű körömlakkot vásároltam meg. 

A dolce gabbana light blue - escape to panarea parfümével már elég régóta szemezek, de sosem tudtam megszagolni. Most végre volt készleten a douglasban, 1 db, ami csak rám vált. Nagyon kellemes illata volt kipróbáláskor, úgyhogy eldöntöttem, hogy nekem ez a parfüm kell! A sima light blue illat valahogy nem jön be, de ez az illat olyan különleges az édes illatával, hogy egyből meggyőzött.  Instagramon posztoltam egy képet róla, sajnos a közös képről lemaradt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése