2016. július 31., vasárnap

Újabb haul ~ John Frieda ~ Diadermine ~ Asus


Az alábbi bejegyzésben a legújabb szerzeményeimet szeretném bemutatni. Néhány terméket már volt alkalmam kipróbálni, ezért véleményt is tudok nektek írni, hogy hogyan váltak be.

Az első termék, ami első használat után belopta a szívembe magát, az a John Frieda, FrizzEase balzsamja. Az ára talán borsos lehet, 3000 Ft-ért, de gyerekek, le a kalappal. Ez a termék tényleg tud valamit. Iszonyú puha, szép, fényes lesz tőle a hajam, és a hullámos tincseimet is szépen kisimítja. Elég belőle egy borsónyi, úgyhogy szerintem elég sokáig elég lesz. Valószínűleg ha elfogynak a jelenleg használt termékeim biztosan John Frieda márkájú termékeket fogok beszerezni. Egyébként a müllerben kapható ez a márka.

A dm akciós polcán pillantottam meg a Gillette Satin Care borotvazseléjét, amit egyből lekaptam a polcról. Nekem már van egy Gillette borotvazselém, amivel tökéletesen megvagyok elégedve, azért is gondoltam, hogy ez a borotvazselé se lesz rosszabb. Még nem volt alkalmam kipróbálni, mindössze 800 Ft körüli áron sikerült megvásárolnom.

A Colgate totál szájvíz is le volt akciózva, ezért úgy gondoltam, hogy ezt is megvásárolom. Még ezt sem volt alkalmam kipróbálni. A leírása tetszett meg nagyon, miszerint segít megelőzni : az ínyvérzést az ínygyulladást a fogszuvasodást a foglepedék kialakulását - erősíti a fogzománcot - frissíti a leheletet - alkoholmentes - nátrium- fluoridot tartalmaz 0,05 %-ot.

A Diadermine tonikot volt szerencsém kipróbálni még a dm kedvencek doboz megvétele után, ugyanis abban is van 1 db ugyanilyen tonik. Valójában egy nagyon jó tonikról beszélünk. Nem hagy használat után ragacsos, zsíros érzetet, táplálja a bőrünket, és nem szárítja ki. Sajnos tartalmaz illatanyagot, anélkül sokkal jobb lenne szerintem, de így sem rossz termék.

Szükségem volt egy BB vagy CC krémre, a Bourjois CC krémet pedig már elég régóta kiszeretném próbálni. Sajnos nem váltotta be az ígérteket. Az én arcomon túlságosan sárga beütésű, emiatt nem szívesen használom. Egyébként nem szárítja ki az arcot, szépen eltünteti a piros foltokat. Mivel ez egy CC krém a bőrhibákat nem tudta eltüntetni, így számomra kevésnek is bizonyult.  Így azt mondanám, hogy elég drága volt, és akinek nem sárgás a tónusa annak sajnos nem is jó, maximum keverve egy rózsaszínesebb alapozóval..

Nem volt szívem ott hagyni a müllerben ezt a cuki pöttyös rózsaszín neszesszert, amiben még egy tükör is található. Lehetne picit nagyobb is, de a legminimálisabb sminkek elférnek benne. Ára kb. 2000 Ft volt.

Az Asus Zenfone vésztöltőt, a extreme digitál üzletben vásároltam 9900 Ft-ért. Nagyon megvagyok elégedve vele, 4 teljes feltöltést bír ki, és kis helyen is elfér a táskánkban. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése