2016. június 18., szombat

DM kedvencek doboz ~ Június


Végre én is bekerültem az 1000 szerencsés nyertes közé, akik megvásárolhatták a legújabb dm kedvencek dobozát, mindössze 3000 Ft-ért. Nagyon régóta vágytam már erre a dobozra, és végre nekem is sikerült. 

Már régóta vadászom az ilyen típusú szépség dobozokra, és általában a pixiboxot szoktam megvásárolni, mert eddig még nem sikerült a dm kedvencek doboza. A pixiboxról már rég lemondtam, a dm dobozára fájt inkább a fogam, persze ha nincs ló, jó a szamár is. Ezt azért írom, mert már elég régóta csalódom a pixiboxba. Legutóbb a loccitane szépségdobozt vásároltam meg, de sajnos nem ért annyit, amennyiért meg kellett vásárolni. Arról nem is írtam bejegyzést, annyira elvette a kedvem. Egyszerűen úgy gondolom, hogy a kis kiszerelésű, minta termékek miatt nem ér a pixibox doboz 5990 Ft-ot, akármilyen márkás, luxus termék mintáját teszik bele a dobozba.

Úgyhogy nagyon örültem, amikor láttam az értesítő levelet, hogy bekerültem az 1000 szerencsés közé. A dm kedvencek nagyon tetszik. Végre egy olyan doboz,amiben olyan termékek vannak, amiket el is tudok használni, és az összes termék nagy kiszerelésben kerül a dobozba. Köszönöm DM.

Nagyon kíváncsi vagyok az összes termékre, Íme felsorolva hogy mi is található meg a dobozban.

Alverde mascara schwung XXL volumen szempillaspirál 999 Ft
Diadermine essential care Ph5 hidratáló hatású tonizáló folyadépk 1399 Ft
revalid proteines sampon 2899 ft
Saulé Blanc thermal water hidratáló arckrém 5999 Ft
biaktív csigagél hidratáló arcpakolás 849 Ft
Betty Barclay pretty butterfly parfüm 20 ml 5799 Ft
Balea arcmaszk 2x8ml 199 Ft
Balea testápoló szérum 599 Ft
Yamuna szőlőmagolajos testápoló 2999 Ft

Összesen 21. 741 , ezért az ár helyett 3000 Ft-ért vásároltuk meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése