2016. március 25., péntek

Újabb Haul ~ Carolina Herrera ~ Estée Lauder ~ Eos ~ Opi ~ Nutri-Gold


A legújabb haul bejegyzésemben sok olyan termék van, amire nagyon régóta vágyakozom. A L'oreal Paris Nutri-Gold hidratáló krémjéről már nagyon sok pozitív véleményt hallottam. Sajnos nekem nem jött be. Puhává varázsolta az arcom, de tele lettem pattanásokkal.. Illatanyag, és kis apró csillámok találhatóak a krémben, ami szerintem az arcnak sem tesz jót.. 3100 Ft-ot fizettem ezért az arckrémért, ami szerintem nem kevés, és dobhatom ki a kukába, mert használhatatlan. A dmben ajándékcsomagban lehetett megvásárolni a Balea kézkrémet és a hozzátartozó kézfertőtlenítőt is, ami egy cuki kis hordozható/ felakasztható tartóban van. Nagyon finom illata van a kézkrémnek. A Balea kézfertőtlenítőt és a hordozható tasakot már régóta kerestem az üzletben, sajnos kevés sikerrel. Meglepően olcsó volt, mindössze 1199 Ft. Ismét vettem egy Eos ajakbalzsamot eper illatban, szintén az ára 2499 FT volt. Nagyon megvagyok elégedve vele, szerintem a jelenlegi legjobb ajakápolóm. A müllerben vásároltam egy Duschesse vattakorong 295 Ft-ért. Mivel ez sokkal nagyobb mint az átlagos korong vatta úgy gondolom, hogy egy maxi vattakorong elegendő lesz egy arclemosásra is. Az Opi körömlakk 2395 Ft-ba került. Humidi  Tea árnyalatban vásároltam meg. Nagyon megtetszett ez a szín, ráadásul még akciósan is lehetett megvásárolni, úgyhogy jött velem. Az Estée Lauder alapozót egy müller szombaton vásároltam meg, így a termékre 30% kedvezmény volt. Nagyon kíváncsi vagyok rá! Így most mindennél jobban megérte megvásárolni. A dougles üzletben a Carolina Herrera VIP Rosé 212 Parfüm is akciós volt 11.999  Ft-ra, mivel már régóta vágytam rá, így megvásároltam szerencsére nem csalódtam benne.


A tovább mögött megtalálhatóak közelről a termékek is !






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése