2016. február 28., vasárnap

Újabb haul bejegyzés


A dm üzletben számos akcióval találkoztam, ilyen volt a Lavera szemhéjfesték lemosó,amit 2399 Ft-ért tudtam megvásárolni. Ez egy olyan folyadék, ami kíméletesen távolítja el a sminket a szem körüli részről. Alkalmas az érzékeny szemkörnyékre is. A sminklemosó nem tartalmaz alkoholt, valamint különleges olaj és vitamin keverékének köszönhetően ápolt és tiszta érzést biztosít.

Schwarzkopf hajvilágosító sprayt már nagyon régóta szerettem volna megvásárolni, de az eredeti ára picit elriasztott, most 849 Ft-ért lehetett az enyém. Ez egy olyan spray, ami kivilágosítja a hajat a benne levő citrusnak és olajnak köszönhetően.

Továbbá végre kapható nálunk az EOS ajakbalzsam is, mindössze 2500 Ft-ért. Annyira megörültem neki, hogy egyből kettőt is vásároltam belőle. Az egyik menta illatú a másik pedig citrom illatú. Szerintem elég jól hidratálja az ajkakat, és nagyon finom illata van. Sajnos az ára elég húzós, de elég jól kezeli a kiszáradt ajkakat.

A müller szombaton picit bevásároltam. Már régóta kíváncsi vagyok a Revlon alapozóra, aminek az eredeti ára 4500 Ft. Ez a kombinált bőrtípusra való alapozó. A hamarosan elfogyó Yves Rocher alapozómat cseréltem le. A 220-as natural beige árnyalat választottam, mert a legelső alapozó színt túl világosnak gondoltam. Remélem, hogy lesz olyan jó mint az Yves Rocher alapozóm.

Maybelline Affinitone arcpirosító is akciós volt, 1500 Ft-ba került, az 53-as sweatheart rose pirosítót hoztam el, ami egy nagyon szép sápadt rózsaszín, enyhe csillám hatással. Toni&Guy hővédőt is jóval kedvezőbb áron tudtam beszerezni, mindössze 1000 Ft-ért.  És a nagy kedvencemet, a L'oral Paris Sunkiss Jelly hajkivilágosító terméket mindössze!! 500 Ft-ért vásároltam.  Nekem nagyon bevált ez a termék, nagyon szép színt kölcsönzött a hajamnak, úgyhogy kettőt is vásároltam.

A Benu gyógyszertárban a 2 db Bioderma izzadásgátlót -2700 Ft kedvezménnyel lehetett megvásárolni, így  3965 Ft-ért vásároltam meg a két db bioderma izzadásgátlót. Kíváncsi vagyok, hogy milyen hatékony lesz. 

Továbbá kaptam egy Johnsons baby sampont is amit Kb. 650 Ft-ért lehet megvásárolni, az ecsetek kimosására fogom használni.


A tovább mögött megtalálhatóak közelről a termékek is !








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése