2016. február 2., kedd

Remington Protect Hajszárító ~ D8700


Karácsonyi ajándékba kaptam meg a Remington Protect hajszárítót, aminek nagyon örültem, hiszen nagyon vágytam rá és már régóta szerettem volna egy olyan hajszárítót, ami többet tud az átlagos hajszárítóknál.


Mivel elég hosszú a hajam, és nálunk csak a legalapvetőbb, kis kapacitású hajszárító található meg, amivel hajmosás után elég sokat bajlódtam... arra az elhatározásra jutottam, hogy szeretnék egy újabb, profi hajszárítót. A Remington Protect hajszárítóra azért esett a választásom, mert a ThermoCare technológiának köszönhetően a nagy teljesítményű, 2400W-os hajszárító alacsonyabb hőmérséklet beállítással* gyengédebben bánik a hajjal.... Kevésbé roncsolja, és nem szárítja ki a hajat hajszárítás közben, ez pedig a legfőbb ok volt számomra.



Tulajdonképpen ez egy ionos hajszárító, ami 90%-kal több ion segíti a nedvesség beépülését a hajszálakba . Újgenerációs keratin, argán-, és makadámia olajos betét a levegő kimeneti gyűrűn a fényes és egészséges hajért.. A Nagy teljesítménye miatt hipp-hopp megszárad a hajam, és most már soha többé nem kell órákon át szárítani a hajam. Három hő és kettő fokozattal van ellátva. Illetve egy diffúzort, és egy szűkítő fejet is kapunk hozzá.


Az ára lehet, hogy kicsit borsos, de ha egy jó hajszárítóra vágytok, ami széppé, varázsolja a hajatokat,  és nem roncsolja, akkor mindenképpen ajánlom. Mióta megvan imádok hajat szárítani! Az igaz, hogy nagyon sok terméket használok, hogy szép, egészséges hajam legyen, de mióta megvan ez a hajszárító, most még szebb és élettelibb a hajam. Viszlát száraz hajvégek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése