2016. február 13., szombat

Aktuális kedvencek ~ Ariana Grande ~ Lavera ~ Bioderma ~ Paese


A Bioderma Sébium habzó géljét a Benu Patikában vásároltam meg 3900 Ft-ért, 200ml+200ml-es kiszerelésben. Ez egy kombinált arcbőrre való arctisztító gél. Eddig még nem csalódtam a Bioderma márkában, és ebben a termékben sem. Nagyon jól tisztítja az arcomat, minden szennyeződést levisz a bőrömről, és a kellemes hűsítő érzését különösen imádom használat közben. Picit pasis illata van, de ez nem jelent gondot, hiszen nem marad meg használata után az illata. Használata után nem húzódik tőle az arcom, és nem hagy semmilyen más réteget maga után. 

Imádom, hogy olyan gyorsan szárad meg a hajam, mint még eddig soha. A Remington Protect hajszárítóval teljesen megváltozott a hajszárítási procedúrám. Erről már írtam véleményt a blogon, úgyhogy
Bővebb véleményt itt olvashatsz róla! 

A kremmania.hu weboldalon sokak rossz véleménnyel vannak a Helia D aquaboom hidratáló krémjéről, viszont teljesen meglepő módon nekem bevált. Gyorsan beszívódik, könnyed, nem hagy zsíros érzetet, és ráadásul hidratálja is a mostanában nagyon száraz arcom. Ráadásul nem is olyan drága. Picit az illata lehetne jobb, de nekem még tetszik is, az erős, picit pasis beütésű illata. 

A valaha legjobb kontúr termékem a Paese bronzosító/kontúr terméke. Nagyon szépen lehet vele árnyékolni, nem sárgás, narancssárgás, gyönyörű szép barna színe van.  Erősen pigmentált, tartós matt színről van szó. Én kontúrként használom, mert nagyon szép színe van erre a célra. Ide kattintva elérheted a terméket.

Sajnos nekem nem vált be a Catrice korrektorja, ezért próbáltam valami jobb korrektort keresni, ami az én igényeimet is kielégíti. Hosszas keresgélés után rátaláltam a Paese korrektorjára, ami természetes összetevőkből áll, és szerintem sokkal jobb, mint a Catrice terméke. Nagyon jól fed, az állaga nagyon jó. Könnyen kenhető, nagyon szépen beledolgozható a bőrbe. Nem emeli ki a bőrhibákat. Ide kattintva elérheted a terméket.

Nem volt még olyan hidratáló krémem, ami olyan puhává varázsolja a bőröm, hogy csak na. A lavera hidratáló krém képes erre. Pillanatok alatt beszívja a bőröm a krémet, és nincs semmiféle ragacsos, vagy film réteg a bőrömön. Az arcomon is helyt állt, nem okozott semmilyen irritációt, vagy pattanást. Nem nehezíti el a bőröm, mindenképpen csúcs ez a krém! Az illata picit szokatlan számomra, de szerencsére nincs kellemetlen, erős illata.

Az Ariana Grande parfümöt még a Douglas üzletben vásároltam meg 10.000 Ft-ért. Parfümök leírásában sosem voltam olyan jó, de azért megpróbálom körbe írni, hogy valójában milyen is ez az illat. Nagyon finom, édeskés illatról van szó, ami szerencsére nem émelyítő, vagy túl sok. Nem tucatillat, egy különleges vonal van benne, ami miatt különleges ez a parfüm. Nagyon tartós, még az esti órákban is magamon érzem a parfümöt, és még másnap is éreztem a sálamon az illatot. Mindenképpen a jelenlegi kedvenc parfümöm.  

Az uriage ajakápoló és a Coconutoil ajakápolót egybe veszem, ugyanis mindkét terméket ugyanolyan jónak éreztem. Mindkettő ajakápoló nagyon jól hidratál. Puhává teszi az ajkaim, és hosszabb időre hidratáltá válik az ajkaim.

Az Elmex fogkrém a kedvencemmé vált, ami valójában egy mentolmentes fogkrém. Homeopátiás kezelésben részesülőknek, viszont én csak úgy megvettem a müllerben 600 Ft-ért, hiszen aki nincs ilyen kezelés alatt az is használhatja. Egyértelműen megszüntette a fogérzékenységet, és mióta használom nem fáj már a fogaim. Ezzel a fogkrémmel mindenképpen hatalmas előrelépést tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése