2016. január 28., csütörtök

Újabb Haul ~ Women Secret ~ Essence ~ Nyírfacukor ~ Colgate


A dm karácsonyi csomagok leértékelt vásárlása után úgy gondoltam, hogy visszamegyek a dm-be és megnézem, hogy még mi maradt, hátha van olyan, ami felkelti a figyelmem. Szerencsére maradt pár termék, amiből csemegézhettem. Ilyen volt a Balea karácsonyi adventi naptára, amelyet már előző utam során kinéztem magamnak, csak sajnos nem tudtam elhozni, így imádkoztam, hogy még a következő alkalommal maradjon nekem legalább egy db. Szerencsére még volt belőle, úgyhogy jött velem, most féláron, mindössze 2500 Ft-ért lehet megvásárolni, ami jóval kedvezőbb, mint az eredeti ára volt. Rengeteg termék található benne, nagyon érdemes lecsapni rá, hiszen utazáshoz kiválóak ezek a kis kiszerelésű termékek. Valamint a karácsonyi Nyírfacukort is jelentős árcsökkenéssel vásároltam meg mindössze 800 ft-ért. 

A müllerben az Essence Minis 2 Go hajgumikat mindössze 350 Ft-ért lehetett megvásárolni, és mivel imádom ezt a fajta hajgumit, megvásároltam az essence állványon lévő összes maradékot.  Illetve a Colgate fogkefére is akció volt, így 700 Ft-ért lehetett megvásárolni az extra lágy fogkefét. A kedvenc vattakorongomat is megvásároltam a duchesse-től.

A Women Secret üzletben is nagy akciók voltak, még szerencse, hogy ezt a neszesszert nem vettem meg hamarabb, ugyanis most 1495 Ft-ért lehetett megvásárolni. Továbbá vásároltam egy pizsamát is, ami 10.495 Ft helyett 2995 Ft-ba került.

A Hervis üzletben találtam végre egy olyan sapkát, ami tetszik, jól is áll, és meleg is. Utolsó darabként, 2500 Ft-ért lehetett megvenni ezt a sötét kék, puha,kötött sapkát, aminek a márkája heavy tools. Katt ide, a képért!

A Tesco Nedves törlőkendőt csomagban, 4x6 db-ost 1299 Ft-ért lehetett megvásárolni. Szerintem az egyik legjobb törlőkendő, amit sokféleképpen lehet használni.  Néhány illatgyertyát is vásároltam ibolya, és málna illatban, mindössze 350 Ft-ért. A Tesco F&F részlegére tévedve megpillantottam néhány ruhadarabot, ilyen volt a pizsama, ami 3490 Ft helyett 1045 Ft-ért lehetett megvásárolni. A fehérnemű, ami 1500 Ft helyett 400 Ft-ért lehetett megvásárolni. Mindenképpen megakartam őket vásárolni, mert nagyon jó minőségű anyagból vannak.

A Kikben pedig a New York díszdoboz 650 Ft-ért sikerült vásárolnom.


A továbbra kattintva bekukkanthattok a Balea Adventi naptárba, láthattok néhány hasznos holmit is, amit a Women Secretben vásároltam, és néhány közeli képet a már látott termékekről.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése