2016. január 11., hétfő

2016 első Haulja ~ Toni&Guy ~ Helia-D ~ Loreal Elseve ~ Kallos


A dm üzletben január elején kezdődtek meg a leárazások a karácsonyi csomagokra.. Sajnos én elég későn tudtam csak elmenni a dm üzletben, így már csak a kifosztott karácsonyi csomagok maradékával szembesültem. De úgy voltam vele, hogy abból ami van a legjobbakat kiválasztom. Így velem jött a Toni&Guy glamour karácsonyi csomag, amely tartalmaz, egy szárazsampont, és egy hajfény sprayt. A csomag eredeti ára 6000 Ft volt, az 50%-os akciónak köszönhetően 3000 Ft-ért tudtam hozzájutni. A szárazsampon, mint ahogy a többi is  felitatja a zsírosságot, segít dússá tenni a hajat a hajtövektől egészen a hajvégekig, a legjobb hajformák elérésének érdekében. a hajfény spray pedig a hajnak csillogó, selymes fényt ad a hosszantartó sima frizuráért.

A másik karácsonyi csomag ami megtetszett a Helia D regeneráló hajhullás elleni karácsonyi csomagja volt, hiszen már régóta akartam egy olyan sampont, ami a hajhullás ellen segít. A csomag tartalmazott egy sampont és egy esszenciát. Ez a csomag 1749 Ft-ba került akciósan. A Helia-D Regenero sampon hatóanyagai fokozzák a fejbőr vérellátását, ezáltal hozzájárulnak ahhoz, hogy a hajszálak megerősödjenek, tartásuk, minőségük javuljon. A sampon hatóanyaga a Helia-D Regenero Hajhullás elleni regeneráló esszencia gyógynövényekből álló oldata. A sampon kiegészíti a Helia-D Regenero hajhullás elleni kúra hatását.

Az esszencia a 26 gondosan válogatott gyógynövény alkoholos oldata. Kizárólag természetes növényi összetevők alkotják, melyek a fejbőr egészséges működéséhez szükséges hatóanyagokat tartalmazzák. A koncentrátum összetevői mélyen behatolnak a fejbőrbe, közvetlenül a hajhagymáknál fejtik ki hatásukat. A fejbőr vérellátása fokozódik, így a hatóanyagok bejutása intenzívebb.

A szó szoros értelmében számomra a dove testápolók váltak be a legjobban testápolási területen. Szerencsére a Goods Market üzletben pár száz forinttal megtaláltam olcsóbban a dove testápolókat, ezért le is csaptam a pisztácia&magnólia illatra, és mindössze  900 Ft-ért. Ugyanebben az üzletben vásároltam meg a Kallos Lab 35 hajvégápoló szérumát 700 ft-ért. Azonnal felszívódik, nem kelt zsíros érzést. Az innovatív Keratrix formula védő filmréteget képez a hajszálakon. Szeretem a kallos hajolajait kíváncsi vagyok ez mit fog tudni.

Sok jót hallottam már a L'oreal Elseve selymes olaj,"olaj a krémben" termékéről és már rég kiszerettem volna próbálni. A rossmannban most akciósak voltak a l'oreal termékei, így ez is. Nagyon örültem, azonnal megvásároltam 10%-os kuponnal mindössze 1010 Ft-ért. Ez a termék mindössze 6 virágolajjal gazdagított finom krémmel együttvéve segít a hajnak. Az olaj a krémben bevonja a haját és finoman, de intenzíven ápolja anélkül, hogy elzsírosítaná vagy elnehezítené. Szebb és vitalitással teli, haja újra csodálatosan fényes és érzékien lágy hatással.

Már régóta szeretnék egy olyan körömlakkot, ami egy sötét, mély lila színű. A müllerben nézegettem az OPI lakkokat, amikor rátaláltam erre a szépségre. Elég sok szépséget találtam de végül a "black cherry courtney" nevezetűt hoztam el. Képekért katt ide!

Az Essence új trendkiakadásában figyeltem fel az Essence haj illatosítójára, ami 1295 Ft-ért lehet megvásárolni. Mivel nagyon tetszett az illata és ez volt az utolsó darab, ezért megvettem.


A tovább mögött találsz még képet!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése