2015. december 16., szerda

Újabb Haul ~ Pimkie ~ Claire's ~ Yankee Candle ~ The Body shop ~ Bioderma


A Budapesti látogatásom során vásároltam néhány olyan dolgot, amire már régóta vágytam, és nem találhatóak meg nálunk. Legfőképpen az Árkádban; a pimkie-ben, claire'sben, a the body shopban vásároltam, de akad néhány olyan dolog is, ami csak úgy becsúszott.

A Pimkie üzletben megtaláltam álmaim bőr kesztyűjét úgyhogy azonnal megvásároltam 3500 FT-ért. Még sosem volt bőrkesztyűm, úgyhogy nagyon izgalmas kiegészítőnek találom.

A claire's üzletben most olyan akció volt, hogyha 3 terméket vásárolsz, akkor 3 terméket még választhatsz, ami ingyen a tiéd lehet. Ezt az ajánlatot nem hagyhattam ki, úgyhogy minden olyat megvásároltam, ami szimpatikus volt az üzletben. A Kabuki púderecsetre már nagyon régóta vágytam, de ezt a fajtát sosem láttam egyik üzletben sem,most végre 2390 FT-ért az enyém lehetett. A Pandás rózsaszín telefontok olyan cuki, hogy nem bírtam ott hagyni, ez 1090 FT volt. Régóta szükségem volt már egy olyan Tükörre a táskámba, ami nagy és szép is, amikor megláttam, akkor egyből tudtam, hogy ő az enyém lesz, úgyhogy 1390 FT-ért velem jött. Az ajándék termékek, amikért nem fizettem: claire's Csat 990 FT; claire's Szájfény 690 FT; claire's Hullámcsat 690 FT.

A Yankee Candle gyertyákra is régóta vágyok már, de sajnos nagyon drágák, ezért vásároltam három darab tartot, ami 550 Ft volt darabja.Velem jött a fireside treats; a black cherry; és a soft blanket. Még  a becsomagolt viaszok ellenére is nagyon jó illat van tőlük a szobámban.

Kiszerettem volna már régóta próbálni a The Body Shop üzlet termékeit is, így vásároltam egy testvajat cukormázas alma illatban, ami 50 ML-es, egy kókusz illatú kézkrémet, ami 30 Ml-es, és egy kókusz illatú ajakápolót,ami 10 ML-es. A cukormázas alma testvaj 2000 FT; A The Body Shop kókuszos kézkrém + ajakápoló 3000 Ft volt.

A Bioderma arclemosó gélt még mikulásra kaptam, amit a Benu gyógyszertárban vásárolhattok meg 3900 Ft-ért. Ez egy kombinált arcbőrre való arctisztító gél. 200 ml + 200 ml kiszerelésben.

Az Yves Rocher üzletben újravásároltam a youthful glow alapozót, aminek már az új neve instant youthful effect alapozó, és  kiváltottam a tagsági kártyát és ezért cserében a kedvezmények mellett egy határidőnapló,  és egy bevásárlótáska is ajándék volt..

Mivel lemaradtam a Joy határidőnaplójáról, megvásároltam a Cosmo újságot, amihez egy 2016-os naptár járt.. Kb 1000 Ft-ért tudjátok megvenni a cosmo újságot. Én az auchanben vásároltam meg.

LINK - Vásároltam egy billentyűzetet az asztali számítógépemhez is, mert a régi már nagyon tönkre ment. A Genius slimstar i250 mellett döntöttem, ugyanis a billentyű képes arra, hogy egy gomb nyomására megnyisson különböző oldalakat. Pl.: facebook, új oldal megnyitása, hang levétele, felvétele, kikapcsolása, kedvencek megnyitása, oldalak bezárása, levél írása stb. A média marktban 5500 Ft-ért vásárolható meg.

A Tovább mögött megnézhetitek az Yves Rocher 2016-os, és a Cosmo 2016-os határidőnaplójának a belsejét.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése