2015. december 31., csütörtök

Haul - Organix~ Coconutoil ~ Borotalco ~ Jelly bean


Nagyon meglepődtem, amikor megláttam, hogy a DM-ben a coconutoil termékei le vannak árazva. Úgy gondoltam, hogy most minden pénzt megér. Az ajakbalzsamból kettőt vettem, mindkettő levendulás, 600 Ft volt darabja.  A márka azt vallja, hogy csak azt tedd a bőrödre, amit meg is ennél . Organikus "ehető" összetevőket tartalmaz. Táplálja, nyugtatja, ápolja az ajkakat. Nem tartalmaz alumínium és egyéb fém-származékokat, szintetikus illatanyagot színezéket, állati eredetű vagy ásványi olaj alapú összetevőket.

A dezodort sem volt szívem ott hagyni 1099 Ft-os áron, így abból is velem jött egy, méghozzá az argonolajas  dezodor. Eltelt egy kis időben míg bontatlan, egészséges dezodort találtam,de szerencsére akadt egy olyan. A Coconutoil Cosmetics Deo Roll On készítménye természetes összetevőkből előállított, folyékony dezodoráló készítmény, mely túlnyomórészt kókuszolajat (90% felett), továbbá csekély mennyiségben szódabikarbónát, ehető emulgeálószert és E-vitamint, valamint természetes eredetű illatanyagot tartalmaz.

Sok jót hallottam már a Borotalco Dezodorról, így mindenképpen már régóta kiszerettem volna próbálni. Most le volt értékelve a DM-ben 1000 Ft-ra, ezért megvásároltam.

A cuticura arclemosójáról csak jót tudok mondani, már elhasználtam belőle egy tubussal, most újravásároltam, hiszen tényleg használ, és ráadásul mindig akciós a dm-ben, 500 Ft-ra. Gyengéd, nyugtató hatású arclemosó érzékeny bőrre, mely eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket a bőrről, miközben ápolja azt aloe vera és kamilla kivonattal. Nem tartalmaz szappant, illatanyagot, alkoholt és színezéket. Bőrgyógyászatilag tesztelt.

Sok jót hallottam már az alverde vadrózsa kivonatos hidratáló krémjéről. 800 Ft-ért vásárolható meg a Dm-ben, úgy gondoltam, hogy egy próbát megér, és remélem nekem is beválik. 

Fogyóban volt a hidratáló krémem, ezért valami újat szerettem volna kipróbálni, a Helia D AquaBoomra esett a választásom, a szuper hidratáltsága miatt, ezt 1300 Ft-ért lehet megvásárolni a Dm-ben. Könnyű, gyorsan felszívódó, lágy arckrém, amely intenzív és tartós hidratálást biztosít. Növényi hatóanyaggal, a szőlőmagolaj és a jojoba olaj puhábbá, bársonyosabbá varázsolják bőrét, valamint csökkentik a bőr szárazságát. A krémben lévő E-vitamin segíti a szabad gyökök megkötését. B5 provitamin tartalma elősegíti a bőrsejtek regenerálódását.

Szeretem a malacperselyeket, ez a darab a müllerben 995 Ft-ért volt kapható.

Szükségem volt egy testápolóra, a balea testkrémjére esett a választásom, ami mindössze 800 Ft a dm-ben, és a vanília, kókusz illatban vásároltam meg. Szerencsére az illata nem mű,és tartós a bőrön is. A Balea testápoló termékek csodás illatukkal kényeztetnek, és értékes nedvességgel látják el a bőrt. Frissé, simává és érezhetően puhává varázsolja a bőrét. A balea  vanília és kókusz illatú testkrém nedvességgel kényezteti a száraz bőrt. A sheavaj megvédi a bőrt a kiszáradástól. Az avokádóolaj selymessé teszi a bőrt. E - vitaminnal.

Kíváncsivá tett az Ogx termékcsalád, ezért megvásároltam a sampont és a balzsamot, 2590 Ft-ért.  Sajnos elég drága, de reméljük amilyen drága olyan jó is lesz. Bár jó véleményeket olvastam róla, úgyhogy kíváncsi vagyok. Értékes keveréke a marokkói argánolajnak, ami áthatol a hajszálon, hogy helyreállítsa annak fényét és puhaságát. Mentes szulfátoktól és parabénektől, és biztonságos festett hajra is. Helyreállítja a száraz haj nedvességtartalmát, és véd a hő-és UV-károsodástól.
A Hajbalzsam marokkói argán olajjal, ami azonnal behatol a hajba és visszaadja annak fényét és puhaságát, miközben erősíti is azt. Hidratálja a száraz hajat, véd a formázás okozta hőtől, az UV sugarak okozta károsodástól, és egyben puha, csábító és selymes hajat varázsol. Szulfát - és parabénmentes, festett hajjal is kíméletes.

Bizonyára már sokan hallottatok a Jelly Bean cukorkákról, két csomaggal be is vásároltam. A müllerben 795 Ft-ért lehet kapni. Én a savanykás, és a gyümölcsös változatot vettem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése