2015. november 15., vasárnap

Újabb Haul ~ Lavera ~ Essence ~ Uriage


Mint ahogy említettem már pár bejegyzésben, hogy ajakápoló válságban szenvedek, ami azt jelenti, hogy nem találtam még meg azt az ajakápolót, ami az én ajkaim is ápolja. Úgy érzem, hogy  már semmi sem használ rá, és már annyira ki van száradva, hogy kevésnek bizonyul egy-egy ajakápoló. Eddig barátibb árkategóriában mozogtam, és olyan ajakápolókat vásároltam, mint a Labello, Bebe, Himalaya, és az egyéb más ilyen árkategóriájú ajakápolók körében. Most, hogy már annyira kiszáradt a szám, hogy már vérzik is, ezt megelégeltem, és próbáltam kicsit másabb márkájú és picivel drágább ajakápolókat vásárolni, bízva, hogy segíteni fognak az ajkaimon. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy hidratálás terén elégek lesznek, de remélem, hogy igen!

Nem voltam benne biztos, hogy a müllerben árulnak Burt's Bees ajakbalzsamot, így nagyon megörültem neki, amikor láttam, hogy nagy választék van a polcokon. Én a  ultra kondicionálót választottam, mert amit kinéztem az Interneten azt nem találtam meg a boltban.  Ez az ajakápoló extra ápoló hatású ajakbalzsam kókuszvajjal. 100%ban természetes összetevőkkel.

Bee Natural ajakápoló balzsammal is szerettem volna tenni egy próbát, így az  Acai bogyós és a Mangós jött el velem. Ez az ajakápoló is 100%-ban természetes összetevőkből van. A fő összetevője a méhviasz, ami hidratálja és védi a bőrt..

Coconutoil Argán ajakápoló balzsamról már nagyon sok jót hallottam, ezért mindenképpen ki akartam próbálni. Ez az ajakápoló is természetes összetevőkből előállított  ajakápoló balzsam, mely túlnyomórészt kókuszolajat (70% felett), továbbá méhviaszt, kakaóvajat, pálmaolajat, csekély mennyiségben steviát, E-vitamint, ezeken túl pedig természetes eredetű illatanyagot, argánt és levendulát tartalmaz. Természetes összetevői gyengéden, de hatékonyan ápolják a cserepes ajkakat. Naturális alapanyagai részlegesen csökkenthetik az UV sugárzás káros hatásait. Kiszerelésénél és állagánál fogva, nem csak az ajak ápolására alkalmas, hanem minden érzékeny és kiszáradt bőrfelületen tökéletesen hatékony.

A bioderma ajakápolóját is kiszerettem volna próbálni, de sajnos nem volt az üzletben a patikus ajánlotta nekem az Uriage ajakápolót, amire most volt 20% kedvezmény, így ezt is elhoztam. Hosszantartó hatású ajakápoló stift kiszáradt, károsodott, érzékeny ajkak ápolására. Védelmet nyújt a környezeti hatásokkal szemben. Értékes borágó olaj, avokádó kivonat és shea vaj tartalma tápláló, regeneráló, hidratáló hatásúak.

Sajnos most a hideg idő miatt sokat szenvedem azzal, hogy száraznak érzem a kezeim. Próbáltam beújjítani e téren is. Így megvásároltam az Essence, hi i care for you! kézkrémjét, ami shea vajat és kókuszolajat tartalmaz . A kézkrém 24 órán át tartó védelmet ígér. Emellett még megvásároltam a lavera lágy krémjét. Sajnos a dm-ben nem találtam meg a mindentudó krémet sem, és a kézkrémet sem, a müllerben pedig csak ez a fajta volt. A fő összetevők, a bio-jojoba és bio-aloe vera. Akár a kézre, akár az arcra, vagy akár a testre is kenhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése