2015. november 5., csütörtök

Haul bejegyzés ~ Equa ~ Kneipp ~ Essence


Egy újabb bevásárláson vagyok túl. Egy pár újdonságot most is megvásároltam, lássuk is, hogy mik azok.

2790 Ft-ért rendeltem meg a zoldbolt.hu online webshopból az Equa kulacsot, hiszen úgy gondolom, hogy így megkönnyítem az életem azzal, hogy nem kell kidobálnom egy idő után a műanyag flakonokat, és újakat venni helyettük. Ezt a mentás, fás dizájnú kulacsot választottam, hiszen ez áll hozzám a legközelebb, mind külsőleg, mind színvilágban. Mióta használom mindenki megdicséri, hogy mennyire szép, és én is nagyon megszerettem, hiszen amellett hogy szép, jó belőle inni is. 550 ML-es.

Szükségem volt már egy olyan dezodorra, amit betudok dobálni a táskámba, és amit benne is hagyhatok. Ha egy rohanós reggelen elfelejtek dezodorozni, akkor mindig legyen nálam egy. A Fa Nutri Skin dezodorra esett a választásom, mert talán a kínálatból, ami volt az Interspárba ez volt a legolcsóbb, így megvásároltam. 400 vagy 600 Ft-ba került. Pontosan már nem tudom.

Ezt a neszesszert még az Essence gél lakkokhoz adták ajándékba, és mindig is tetszett, de nem volt szívem megvásárolni azért kettő gél lakkot, hogy ez a kis szépség az enyém legyen. Most 500 Ft-ért lehet megvásárolni a kiárusított essence darabok között. Ez már sokkal jobban hangzott, így velem jött. 

Szükségem volt szintén a táskámba egy olyan kézkrémre, ami nem foglal sok helyet. A kneipp kézkrém pontosan olyan kézkrém, ami kevés helyet foglal, gyorsan beszívódik, és ráadásul a citromos illata nagyon jó, nem utolsó sorban pedig nem is olyan drága, mindössze 300 Ft körüli értékben vásárolható meg a müllerben.

És szintén egy bedobálós szempillaspirált kerestem, ami nyugodtan bent maradhat a táskámba, és ha esetleg elfelejtek szempillaspirálózni reggel, a munkába indulásom előtt, akkor legyen a táskámba. A Rimmel Extra 3D Lash szempillaspirálra esett a választásom, mert kis helyen is elfér, és 1000 Ft körüli áron vásárolható meg, ami nem olyan drága összeg, így ő jött velem. Egyébként szép pillákat csinál, és tartós. A célra megfelel.

A sebbenzint ecsetek mosására vásároltam meg, hiszen már sok mindenkitől hallottam, hogy az ecsetek mosására mennyire alkalmas. A 100 Ml került 322 Ft-ba.

Das gesunde Plus C vitamin port azért vásároltam meg, mert jönnek a rossz idők, kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen mit tud, egyébként 5x-ös pontot kapuk most a DM-be ha das sesunde plus termékeket vásárlunk. Van benne egy cuki kis adagoló kanál, amivel a teánkba, vizünkbe könnyedén bele tudjuk tenni a port.

Szeretem a batiste termékeket, de mégis csak a Dove volt az első szárazsampon amit kipróbáltam, és megvoltam vele elégedve, így 1400 Ft-ért megvásároltam akciósan a dm-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése