2015. november 28., szombat

Novemberi kedvencek ~ Maybelline ~ Real Techniques ~ Equa


Cuki, pöttyös neszesszer

A Müllerben vásároltam meg ezt a nagyon csajos, pöttyös neszesszert. Végre találtam egy olyan neszesszert, amit tudok használni, és nem feleslegesen vásároltam meg. A táskámba hordok egy nagyobb neszesszert, amibe pontosan belepasszol, így határozottan jól esett, amikor minden olyan dolgokat beleraktam, ami fontos nekem a hétköznapokban, és ami számomra szükséges. Így tudom rendszerezni a gyógyszereket, a sminktermékeket, és különböző fontos dolgokat a táskámban. Abszolút imádom.

Maybelline The Nudes paletta

A Maybelline The Nudes szemhéjfesték palettát még a glamour napokon vásároltam meg 50%-os kuponnal 2100 Ft-ért, hiszen az eredeti áron nem vásároltam volna meg, így pedig jó vásár volt.  Sokat vacilláltam rajta, mert mindenki más véleményen volt róla, és picit tartottam attól, hogy pénzkidobás lesz a vége, de úgy gondoltam, ha nem vásárolom meg nem fogom megtudni, hogy valójában mit is tud ez a paletta, hiszen ennek ellenére nagyon kíváncsi voltam rá. Egy hétköznapi sminket könnyen ellehet vele készíteni, és szépen pigmentáltak a színek, és szerintem elég tartós is. A palettában matt és csillogós színek is vannak egyaránt. Szerencsére kellemes csalódás volt, és örülök, hogy megvásároltam. 

 Max Factor Luminizer korrektor

Szintén a glamour napokon vásároltam meg a Max Factor Luminizer korrektort  50%-os kuponnal 1350 Ft-ot fizettem érte. Az eddigi legjobb korrektorom. Nagyon szépen elfedi a sötét karikákat, és emellett még nem szárítja ki a bőrt. Nem ül bele a ráncokba, és még a legvilágosabb szín is passzol a bőrtónusomhoz.

Real Techniques ecset

A Pinkpanda online webshop-on vásároltam meg a Real Techniques utazó ecsetjét, amit én a táskámban hordok, és ha használnom kell, akkor hipp-hopp előkapom, és újra fixálom vele a sminkem. Én inkább púderezéshez használom, de lehet még bronzosítóként, pirosítóként is jól használni. Ebben a RT ecsetben sem csalódtam, ugyanolyan puha, kellemes érzetű ecsetről van szó, mint az összes többi RT ecset.

Eveline kézkrém

Sajnos elég nehéz olyan kézkrémet találni, ami használat után nem ragad, és gyorsan be is szívódik a  bőrbe. Az Eveline glicerines kézkrémje pontosan ilyen. Hamar beszívódik, nem hagy maga után ragacsos érzetet, és hidratálja is a kezeket. A kézkrém tartalmaz: Kecske tejet, E vitamint, Karité vajat, Glicerint, Kollagént és elasztint, Búzacsíra olajat, D-panthenolt és allantoint.

Babylove fürdető

Én is az arcomra használom arclemosóként a babylove gyerekfürdetőt. Nagyon bevált, hiszen tisztít, és emellett nem szárítja a bőrt. Szemre is bátran használom, hiszen nagyon gyengéd, és nem csípi a szemeimet sem.

Equa kulacs

Az equa kulacsot a zoldbolt.hu online webshopból rendeltem meg. Általában csak vizet szoktam beletölteni, és a legjobb barátom a hétköznapokban. Elég strapabíró, jól záródik, így nem folyt még ki egyszer sem mióta megvan hál istennek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése