2015. november 8., vasárnap

Haul bejegyzés ~ Real Techniques ~ Müller ~ Ariana Grande


A PinkPanda.hu webshopból rendeltem meg a Real Techniques Utazó Kabuki ecsetét 3890 Ft-ért, amit valójában elég sok mindenre lehet használni, mint ahogy az összes többi Real Techniques ecsetet is. Púderezéshez, Pirosításhoz, bronzosításhoz, kontúrozáshoz, és mások szerint alapozáshoz is kiváló lehet. Nagyon puha, szép kiszerelésű ecsetről van szó. Táskába bedobálós, utazáshoz kiváló ecset.

A Müllerben láttam meg ezt a csodálatos füzetet, aminek az a különlegessége, hogy lehet benne színezni. Nemrégen ismerkedtem meg a felnőtteknek készült kifestőkönyvről, ami hamar belopta a szívembe magát. Persze ez nem olyan, mint amilyen Millie Marotta kifestőkönyve, de ez sokkal olcsóbb, és sokkal jobb, hiszen jegyzetfüzetként is használható. 1490 Ft-ért pedig nem volt olyan vészes.

Végre kapható a Douglas-ban Ariana Grande by Ari parfümje 9900 Ft-ért, 30 ML-es kiszerelésben. Mivel elég régóta járok már be az üzletbe, hogy kapható-e már ez a parfüm, emiatt nagy öröm volt, amikor végre megláttam az üzletben. Nagyon kellemes, édeskés illatról van szó. Nekem első fújásra a kedvencem lett.

Nagy meglepetés volt számomra, amikor megtudtam, hogy a Baleanak is van micellás vize. Úgy gondoltam, hogy egy próbát megér, és 999 Ft-ért nem volt drága. A száraz és érzékeny bőrtípusú micellás vizet vásároltam meg az arcbőröm típusának megfelelőn.

A tovább mögött pedig található még egy pár kép a Real techniques ecsetről, és a színezd a napod, és légy boldog kifestő&jegyzetkönyvéről!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése