2015. november 14., szombat

DM - Life Book



Úgy gondolom, hogy nem én vagyok a legaktívabb active beauty tag, és a szó szoros értelmében folyamatosan lemaradok a törzsvásárlói ajándékokról/ajánlatokról, de ezt az ajánlatot nem engedhettem csak úgy el. Amikor megláttam a Dm-ben, hogy 100 pontért + 1000 Ft-ért kiváltható a Life Book könyv, azon nyomban úgy serénykedtem, hogy meglegyen a 100 beauty pontom, szerencsére nem sok kellett a 100 ponthoz. A mai napon boldog tulajdonosa  vagyok a Life Booknak. És mindenkinek ajánlom, hiszen tényleg nagyon megéri!


Annyira gyönyörű szép könyvről van szó, hogy én azonnal lehidaltam ahogy megláttam. A könyvhöz hozzájár még 4 db előlap, amin a négy évszak látható és védőként funkciónál. A könyv belsejében vidám, és csajos képek láthatóak. Nagyon praktikus ez a kis könyv, hiszen azon belül, hogy nagyon csajos, heti /havi bontás, recepteknek való hely, bevásárlólista, mérőóra állások és még nagyon sok hasznos dolog található meg benne.  Nem is tudom, hogy lesz-e szívem beleírni, vagy sem. Mindenesetre annyira szép. (Vegyetek sok sok des gusunde plus termékeket, hiszen +5-szörös pont jár  most azokra a termékekre)

A tovább mögött pedig található még pár kép a Life Book belső tartalmáról: 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése