2015. október 30., péntek

Haul bejegyzés

Sziasztok!  A most következendő bejegyzésben a nemrégen vásárolt szerzeményeimet szeretném megmutatni. Nem olyan sok mindent vásároltam, de azért mégis összejött egy bejegyzésre való vásárlás. Lássuk is hogy mik azok:




A Müllerben rátaláltam a képen látható két csodaszép neszesszerre. Az egyiket befogtam tolltartónak, a másikat pedig a táskámba tettem és a legszebb jelenlegi neszesszerem benne. A rózsaszín neszesszer 1000 Ft körül kapható. A Pöttyös cuki neszesszer pedig 1890 Ft ért vásárolható meg. A Kallos csokoládés hajpakolást, és a Latte sampont Goodsmarketben vásároltam meg. A csokis pakolás 350 Ft-ba került, a sampon pedig körülbelül 500 Ft lehetett. A Maybelline szemfesték lemosót is a müllerben vásároltam, mert sajnos az eddigi szemfestéklemosóim kiszárították a szemem, és nem szerettem ezt az érzetet, ezért megpróbálom most a Maybelline szemfestéklemosót, ami nem is túl drága, körülbelül 1300 Ft-os áron érhető el. Szerettem volna egy utazó ecsetet is a táskámba, ezért a müllerben 1200 Ft-ért megvásároltam ezt a kis cuki, pillangós púder ecsetet, de sajnos nagyon büdös műanyag kínai szaga van( még mosás után is), én pedig azon az elven vagyok, hogy ami büdös azt nem teszem magamra, úgyhogy mihamarabb megrendeltem a Pinkpandáról a Real Techniques utazó ecsetét. A farmasi argánolajos kéz és testápolóját is szintén a müllerben vásároltam meg 690 Ft-ért. Én kézkrémnek használom, mert tetszik, hogy pumpás adagolója van, és nagyon jól táplálja a kezemet. 


Ezt a csodálatos táskát a barátomtól kaptam, és a trendmarker.hu weboldalról rendeltük meg, ahol márkás, divatos és jó minőségű táskákat és egyéb mást lehet vásárolni kedvező áron.  Akciósan vásároltuk ezt a táskát 13.500 Ft-ért. Egyébként a márkaneve Sisley. Nagyon jó minőségű, és rettenetesen szép táskáról beszélünk, nagyon szeretem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése