2015. október 7., szerda

Glamour napok előtti haul

Ki az, aki Glamour napok előtt jól bevásárol, hát én. Természetesen a szokásos glamour napok előtti vásárlás sem maradhatott el most sem. Tudom, rossz szokás, próbálok leszokni róla, sajnos sikertelenül. Nem sok mindent vettem, de máskor ügyesebb leszek glamour napok előtt. 






Sajnos a fogaim érzékenyek, ezért beszereztem a fogaim védelme érdekében a dmben, az érzékeny fogra való  fogkrémet, fogkefét, szájvizet, és egy fogfehérítő fogkrémet is. Jó akcióban volt mind, ezért lecsaptam rájuk. A gyertyák is akciósak voltak a dmben, sajnos elég mű kókusz illata van, de egynek elmegy, a 12 db volt 545 Ft. A termosz a hidegebb időkre kitűnő választás, a tescoban akciósan lehetett hozzájutni. Nem tudtam ott hagyni ennyiért.

Sensodyne fogkrém érzékeny fogakra: 800 Ft (akciósan, a dm-ben)
BlanX fogfehérítő  fogkrém : 1200 Ft  (akciósan, a dm-ben)
Dontodent szájvíz érzékeny fogakra: 500 Ft  (akciósan, a dm-ben)
Dontodent fogkefe érzékeny fogakra: 300 Ft  (akciósan, a dm-ben)
Profissimo kókusz illatú gyertya: 545 Ft  (akciósan, a dm-ben)
Tesco Home termosz: 900 Ft  (akciósan, a tesco-ban)

A facebookon elsőként értesülhetsz a hasonló bejegyzésekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése