2015. október 12., hétfő

Glamour napok 2015 - haul - zsákmány

Immár harmadjára vettem részt a csodálatos Shopping Ünnepen, a Glamour Napokon.Úgy gondolom, hogy ez volt életem eddig legjobb glamour napja. Mindent tudtam vásárolni, amit csak akartam, és minden, amit vásároltam arra szükségem volt. Azonban mégis csak az utolsó napon, szombaton jutottam el odáig, hogy belevessem magam a vásárlásba. Úgy gondoltam már az első napon (csütörtökön), hogy reménytelen a harmadik napon elindulni shoppingolni, hiszen úgyis mindent elvisznek, megvesznek, ki lesz fosztva minden, mégis tökéletes napnak bizonyult.




Szombaton amikor útnak indultunk első utunk a C&A-ba vezetett, ahol sok szép kötött pulcsi volt, de mégis egy kabát tetszett meg, ami a legkisebb méretben volt már csak meg. Jó volt, csak sajnos úgy gondoltam, hogy nem az igazi a mérete miatt, és nem akartam már az első boltnál venni egy olyan ruházatot, ami nem is biztos. Mindenképpen szerettem volna egy kötött pulóvert, és minden üzletben felpróbáltam a lehető legtöbb kötött felsőt, de az igazit a Takkoban találtam meg. 4792 Ft-ért elég drágának gondoltam, de annyira tetszett hogy nem hagyhattam ott. Útközben láttam egy pink színű neszesszert is, ami teljes mértékben az én ízlésem, ezért ő is velem jött. 

Takko 20% kupon:
Love neszeszer: eredeti ára: 2232 Ft
Kötött felső: eredeti ára: 4792 Ft




A dm-ben sajnos már minden le volt fosztva, de szerencsére amit szerettem volna abból még volt egy-egy darab. A maybelline palettán elég sokat gondolkoztam, de mivel a második dm-ben megtaláltam, úgy gondoltam, hogy nem hagyhatom az üzletben. Ráadásul még akcióban is volt, így meg pláne nem. A blend a med fogkrémre is 50% kupon volt, így ismét vettem egy fogfehérítős fogkrémet. Régóta szerettem volna már egy fedőlakkot is, és pont az Astortól  néztem ki, szerencsére ebből is volt, az utolsót hoztam el, ebből is . A Max Factor korrektorról sok jót hallottam már, és nekem elég karikásak a szemeim, így ő is velem jött.

DM - 50%
Maybelline The Nudes szemhéjfesték paletta: ára: 4199 Ft - 50%-os kuponnal: 2100 Ft
Blend a med 3D white luxe: ára: 1049 Ft - 50%-os kuponnal: 525 Ft
Astor fedőlakk: ára: 1499 Ft - 50%-os kuponnal: 750 Ft
Max Factor Luminizer korrektor: ára: 2699 Ft - 50%-os kuponnal: 1350 Ft




A Kik-ben mindig meglátok valami jót, mint most is. Egy gyönyörűséges füzetet, és egy illatgyertyát hoztam el pirított mandula illatban. Sajnos itt is sokan voltak, és sokan nem értették meg, hogy nem mindenre jár a 20%. 

Kik 15% kupon:
Füzet: eredeti ára: 920 Ft 
pirított mandula illatgyertya: eredeti ára: 570 Ft


Azonnal beleszerettem ebbe a sálba a new yorkerbe, úgyhogy elhoztam. Gyöngyörűséges. 

New Yorker 20% kupon:
Sál: eredeti ára: 3990 Ft - kuponnal: 3192 Ft


Mint ahogy a sálba is, a kabátba is beleszerettem. 

Orsay 20% kupon:
Kabát: eredeti ára: 19995 Ft - kuponnal 15995 Ft


Tökéletes nap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése