2015. szeptember 20., vasárnap

Új Haul Bejegyzés

Egy újabb vásárlás keretein belül vásároltam pár nagyon hasznos terméket. Lássuk is, hogy mik az új szerzeményeim: 




Nail Art Express Dry Drops - 750 Ft (Müllerben)
van amikor minden másodperc számít- az express körömlakk szárító szérummal a körömlakkod mindeössze 60 másodperc alatt megszárad! a pipettának köszönhetően csak csepegtetni kell a körmeidre. a benne lévő E vitamin és mandula olaj ápolja a körmeidet és a körömágyadat, plusz még szuper fényessé is teszi őket!

Ez a szárító szérum tényleg nagyon gyorsan megszárítja a körömlakkot a frissen festett körmeinken. Nagyon hasznos, praktikus. Én egyből meg is szerettem .

 Eveline glicerines kézkrém  500 Ft (Rossmann)
Koncentrált glicerines kéz és köröm krém-maszk. Intenzíven hidratál, mélyen táplál, regenerál, világosítja az elszíneződéseket, erősíti a körmöket.

Rettentő gyorsan beszívja a bőrünk, és nem ragad a kezünk utána .

Dove youthful vitaly sampon 1000 Ft (Müller) - akciósan
Az új Dove Youthful Vitality sampon gyengéden tisztít és kétszer dúsabb hatást nyújt az idősödő hajnak a lelapult hajhoz képest. Az új Dove Youthful Vitality termékcsalád segít az idő előrehaladtával elvesztett esszenciális tápanyagokkal feltölteni a hajat a Dove Youthful Vitality sampon, hajbalzsam és BB hajápoló krém együttes használatával. Az új termékcsalád egy speciálisan megtervezett 3 lépcsős kezelést nyújt fehérjékkel és lipidekkel. Táplálja a hajat, hogy az dús és fiatalabbnak látszó legyen. Fedezd fel a puha és fényes, élettel teli hajat!

Akciós volt a Müllerben, ezért nem hagyhattam ott, hiszen ennyiért nagyon megérte. Még nem használtam, nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. Már sok jót hallottam erről a termékcsaládról. Remélem nekem is beválik majd.

Loreal true match alapozó - 4200 Ft (DM)
Tökéletesen illeszkedik az arc textúrájához és a finom Micro-gyöngyök segítségével hibátlanul elfedi az apró tökéletlenségeket. Gazdagították B-vitaminnal, E-vitaminnal és glicerinnel, amelyek táplálják a bőrt. Nem tartalmaz olajokat, parfümmentes és nem tömíti el a pórusokat. A True Match alapozók széles színválasztékában mindenki megtalálhatja a bőre tónusának és altónusának megfelelő árnyalatot. Nemcsak a világostól a sötétig, hanem a melegtől a semlegesen át a hideg árnyalatokig.

Régebb ezt az alapozót használtam, most úgy gondoltam visszatérek hozzá, és a sötét alapozóim kivilágosítására megfelelő, hiszen a legvilágosabb árnyalatot vásároltam meg Ivory árnyalatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése