2015. szeptember 3., csütörtök

Haul bejegyzés

A most következendő bejegyzésben az elmúlt napokban vásárolt termékeket szeretném megmutatni nektek! Most is nagyon sok szép leértékelt termékbe futottam bele, amit nem bírtam ott hagyni az üzletekben! Lássuk is hogy mik azok!




Az első utam a Müllerbe vezetett, ahol igazából az Essence Make me pretty trend precíz szemhéjpúder ecset miatt mentem, mert az az 1 ecset valahogy elkerülte a figyelmem, és nagyon szerettem volna megvásárolni. Már egy lefosztott állvánnyal találtam szembe magam, de hála istennek 1 db még volt, amit gyorsan a kosaramba is tettem.
Az essence állványnál maradva megpillantottam az I <3 nude szemhéjpúdert, amit sokan a NYX dupe-jaként emlegetnek. Én ezt a szemhéjpúdert kontúrozásra fogom használni, mert nagyon természetes lesz tőle a hatás, és sokan a NYX taupe árnyalatú pirosítóhoz hasonlítják, ahhoz pedig nem olyan könnyű hozzájutnom, ezért nagyon megörültem, hogy van egy hasonló is mint a NYX. A 05-ös my favourite tauping árnyalatban vettem meg!
Imádom a nivea márkát, a müllerben pedig leértékelve, 1000 FT-ért találtam meg ezt a két nivea terméket. Az egyik egy hidratáló krém, a másik pedig egy arctisztító tej. Amit fontos lehet elmondani, hogy  a termékcsalád neve a pure&nature, ami azt jelenti, hogy természetes összetevőkből készültek 95%-ban, ami valljuk be, szerintem tök jó, mert nincsenek benne csúnya összetevők, mint a parabén-, szilikon, színezőanyag- és ásványiolaj.. Mind a két termék BIO argánolajat és BIO aloe verát tartalmaz..
Ajakápoló válságban szenvedek, ami azt jelenti, hogy még nem találtam meg azt az ajakápolót, ami megfelelően hidratál, és egy idő után nem szokja meg a szám. Eddig a  carmex vált be a legjobban, de a hagyományos carmex illatát utálom, ezért mindig elkerültem messzire, persze a hidratálása nagyszerű volt, de az illata miatt inább hanyagoltam. A müllerben mindig kifogyott a meggyes carmex, így nem tudtam soha, hogy milyen lehet. Most viszont végre enyém lehetett 645 Ft-ért. Ennek az illata sokkal jobb, és sokkal jobban tetszik, mint az eredeti carmex.  Illetve a Blistex narancsos ajakápolója akciós volt, így 300 Ft-ért tudtam megvásárolni, ennyiért nem tudtam ott hagyni. 

Müller:
Nivea Pure&natural száraz, és vegyes bőrre 1000 Ft
Nivea pure & Natural tisztító tej 1000 Ft
Carmex meggyes 645 Ft
Blistex narancsos ajakápoló 300 Ft
Essence prezíz ecst 645 Ft
Essence szemhéjfesték 949 Ft





Mióta megjelent a Loreal casting sunkiss jelly termék azóta vágyok már rá, viszont az árát elég borsosnak találtam, ezért soha sem vettem meg. Most viszont leértékelve 1245 Ft-ért lehetett megvenni a Rossmannban, habozás nélkül a kosaramba landolt. Ez egy 100 ML-es termék,  gél állagú, és kivilágosítja a hajat, így természetes napszítta hatást érhetünk el. Bajban voltam, hogy vajon melyiket vegyem meg a hajamra, mert három féle volt, három különböző hajra, így a 03-ast vettem meg, nem igazán tudom, hogy ez való -e a hajamra. 
Nagyon bevált az Isana körömlakk lemosója, ezért megettem a nagy kiszerelést belőle. Most volt rá 5%, ezért lejött az árából 42 ft. 
Az Alterra kamillás ajakápolója mondhatni a legjobb Isanás ajakápolók közé tartozik. Még soha sem használtam, kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz hatásos.

Rossmann:
Isana körömlakk lemosó 349 Ft (5%, 42 Ft)
Alterra ajakápoló 369 Ft
L'oreal Sunkiss Jelly 1245 Ft


Imádom a Kallos hajpakolásait, és egyszerűen annyira jó márkáról beszélünk, hogy mindenkinek csak ajánlani tudom. Lassan elfogy a Kallos Latte hajpakolásom, és mivel ez nagyon bevált nekem újravásároltam. Sajnos ismét csak a 275 ML-t tudtam megvásárolni, nagyon kedvező áron, mindössze 350 Ft-ért.


Nagyon szeretem a gél hatású lakkokat, kevés is található meg a körömlakk kollekciómban, mindössze kettő db gélhatású lakkom van. Egy 100 Ft-os jellegű boltban találtam rá a Moyra gél lakkjaira, nagyon örültem, hiszen szeretem a Moyra körömlakk márkát, így nem volt kérdés hogy vásárlok egy párat. Egyből kettő szín tetszett meg, az egyik gél lakk hatású, a másik sajnos nem, de úgy voltam vele, hogy egy próbát megér, és elhoztam. A Moyra Lakkokat 400 Ft-ért hoztam el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése