2015. szeptember 15., kedd

A nagy kedvences bejegyzés

Már nagyon régóta volt kedvences bejegyzés az oldalon, ezért úgy gondoltam, hogy itt van már az ideje megosztani veletek a jelenlegi kedvenceimet. Lássuk is:



Hajápolás

Batiste szárazsampon
Életem legjobb szárazsamponja a Batiste szárazsampon. Nem használtam még ilyen jó szárazsampont. Nagyon szépen felszívja a zsírt a hajból, és használat után nem hagy fehér port maga után. Én azóta már kettőt is beszereztem még a szőke hajúaknak szóló szárazsampon mellé, úgyhogy teljesen meggyőzött engem a Batiste márka.

Kallos Professzionális Hajápoló balzsam
Imádom a Kallos hajápolási termékeket, és szinte csak kallos terméket használok a hajamra, mert annyira bevált nekem ez a márka. Ez a hajbalzsam száraz és töredezett hajra való. Kifésülhetővé teszi a hajamat, és selymessé, de ezt az összes itt látható Kallos termékről elmondhatom. Nagyon olcsóak és megérik az árukat, mert sokat segítettek a töredezett hajamon!

Kallos Latte pakolás
Nem volt még ilyen jó pakolásom, mint a Kallos Latte pakolás. Ez egy tejes kivonatú pakolás, ami igénybe vett hajra való. Pakolásként, és balzsamként is nagyon jól funkciónál. A száraz töredezett hajat ápolja, és segíti egészségesebbé tenni. Ez a pakolás sokkal jobb a Keratinos pakolástól, és az illata is finomabb.

Kallos Glossy hajápoló olaj
Ez egy hajszerkezet újjáépítő Olaj, vagy helyesebben Kristályolaj, amely nagyon puhává, fényessé és selymessé varázsolja a hajat. A használata során filmszerű bevonatot képez a hajszálakon, amely által egészségesebbnek fog kinézni a hajunk. Árban picit necces, de amit a hajammal művel azért megér minden pénzt. 

Bodysoul fésű
Ezt a fésűt hajmosás után használom, mert nagyon szépen kitudom vele fésülni a vízes hajamat. Tulajdonképpen hajmosás után, amikor még vízes a hajunk nem szabad körkefét használni, így amiatt sokáig kerestem egy nagy fogazatú fésűt, hogy ne roncsoljam tovább a vízes hajam a körkefével. Örülök, hogy végül rátaláltam, mert immáron fájdalommentes a vízes hajam kifésülése. A tenglee teezerem mellett most ez az új kedvencem.


Test/Arcáplás

Bioderma Sensibio H2O micellás víz
Még mindig a kedvencek kedvence. Én sminklemosóként használom ezt a micellás vízet, és maradéktalanul elbánik a sminkemmel. Egy picit drágának mondanám, de nagyon sokáig elég, és kevés kell belőle. Szerintem a legjobb micellás víz. 

Nivea Tápláló hidratáló krém
Kombinált típusú az arcbőröm, ami azt jelenti, hogy a T zónában zsíros, a többi helyen száraz. Ez a hidratáló krém nem sok az én arcomnak sem. Eddig még mindig visszatértem a nivea hidratáló krémjeihez, mert mélyen is táplálja az arcbőrt.

Neutrogéna arctisztító
Ez egy mattító és pórusösszehúzó bőrradír, amely citrom és mandarinkivonatot tartalmaz. Használata után picit mindig felfrissül az arcom, és olyan érzés, mintha fellélegezne a bőröm. Nagyon szeretem ezt az érzést. 

Avon testradír
Ez a testradír valami mennyei. Az illata teljes mértékben eper illat. Pici, és gyengéd szemcséi vannak, amik kellemesen radíroznak, ráadásul olcsó is volt, szerintem megéri majd még egyre beruházni, ha elfogyott. 

Dove summer glow önbarnítós testápoló
Azért szeretem ezt az önbarnító testápolót, mert nem lehet vele eltúlozni a barnulást. Nem leszünk sárgásak tőle, és az illata sem büdös. Nekem elegendő az a barnaság amit ad. Bővebben erről!


Lápápolás

Hansaplast bőrkeményedés elleni krém
A nyáron sajnos eléggé küszködtem a bőrkeményedésekkel, ezért megvásároltam a  Hansaplast bőrkeményedés elleni krémjét, így segített abban, hogy a lábam szép legyen, és ne legyen rajta bőrkeményedés. 

Sixtus Balzsam / Sixtus lábfürdető
Amikor pedig már csak ápolásra szorultak a lábaim, akkor a Sixtus Balzsamját és a lábfürdetőjét használtam. Mind a kettő nagyszerű termék.


Smink

Catrice Rock-o-co kabuki ecset
Ezt a kabuki ecsetet a Catrice "Rock-o-co " trendjéből lehetett megvásárolni, én azt hittem, hogy lemaradok róla, mert mindenhol elkapkodták, de amikor nem számítottam rá, akkor én is megtudtam vásárolni. Milyen jól tettem. Nagyon tömött, puha, és gyönyörűséges ecsetről beszélünk. Hipp-hopp megvan vele a púderezés. 

Rimmel Wake me Up szempillaspirál 003 Extreme Black
A Rimmel legújabb szempillája a wake me up névre hallgató szempillaspirál, amit én is megvásároltam. Ez a szempillaspirál uborkakivonatot, B5 és E vitamint tartalmaz. Nem csomósodik a szempillákon, gyorsan szárad, és szerintem szép ívelt pillákat lehet vele csinálni. Mostanában csak ezt használom.

Rimmel Stay Matte 003 Peach Glow
A Rimmel stay matte púder mára már sokak kedvence, én valamiért nem hittem el, hogy egy púder lehet olyan jó, ahogyan írják, de azt kell mondjam, hogy Igen, igazatok volt. Nem nehezíti el az arcot, nem szárítja ki, mattít, illeszkedik a bőröm tónusához, szerintem a legjobb púder.


Illatok

Avon cukrozott szilva & vanília testspré
Olyan különleges illata van, hogy egyből belopta magát a szívembe. Egy édes illatról beszélünk, viszont nem fullasztóan, épp ez benne a legjobb. 

Victoria Secret Hello Darling testspré
Mondhatni szerencse, hogy tetszik az illat, hiszen nem tudtam előtte megszaglászni, hogy tetszik-e, mert az Iparfumeria honlapról lett megrendelve, így csak találgatni tudtam, hogy az illatok alapján melyek azok, amik nekem tetszhetnek.. Szerencsére ez az illat nagyon tetszik, és imádom. Nyáron nagyon jó érzés volt vele fújkálni magam. Sokáig érezhető a bőrömön, és a nagy kiszerelése miatt sokáig elég lesz. Abszolút kedvencem a Victoria Secret márka.


Körömlakkok

A jelenlegi kedvenc lakkjaim:

Astor Perfect Stay lakk -  201 pink pleasure
Opi thank glogg it's friday 
Opi do you take lei

Ezek voltak azok a lakkok, amik kibírtak nyáron 1 hetet is a körmeimen, és szerencsére ez mindig is előnyt jelent számomra egy lakk terén. Az OPI verhetetlen számomra majdnem minden lakkal szemben.

Ápoló körömlakkok:

Amikor elsárgul a körmöm, fáj, vagy csak egyszerűen szüksége van egy kis ápolásra ezeket szoktam használni, és nagyon beváltak, mert megerősíti, és táplálja a körmeimet..

Rival De loop young Muktivitamin gél
Lovely Kálcium& C vitamin


Egyebek:

Curaprox ultra soft fogkefe
Imádom ezt a fogkefét, nagyon puha, kíméletesek a sörtéi. Cuki a színe, picit drága, de kiengesztel az a tudat, hogy most már imádok fogatmosni. hála neki.


Wilkinson Extreme 3 borotva
A legjobb és a legdrágább borotva, amit valaha életemben használtam. Úgy gondoltam, hogy ezt is megemlítem a kedvenceim között, hiszen amellett, hogy mennyire tartós, és sokáig elég, nem lép fel irritáció, vagy nem tépi ki a szőrt, és nem utolsó sorban elsőre leviszi a szőrt, és nem kell még egyszer átmenni rajta. Picit drágának mondható, de legalább sokáig elég, és ezért megéri. Szerintem maradok továbbra is ennél a márkánál majd.


Nikon Coolpix L840
Sose gondoltam, hogy eljutok odáig, hogy megtudom venni ezt a fényképezőgépet, de sikerült! Nagyon  szeretem, és szerintem jó választás volt, ez egy szuper fényképezőgép, úgyhogy csak ajánlani tudom. Bővebben erről!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése