2015. szeptember 7., hétfő

A csodálatos OPI Lakkok

Szerintem már az OPI márkáról mindenki hallhatott, és mostanában nagy előszeretettel vásároltam én is belőle kettő lakkot, azonban nem ez volt az első opi lakk vásárlásom, hiszen nemrég boldogan vásároltam meg a Szürke 50 árnyalata kollekcióból a gyönyörű bordó színt. Így már három darab OPI lakk boldog tulajdonosa vagyok. Most már értem, hogy miért van ez az OPI láz a lakkok körül.



A tökéletes piros mellett megtaláltam a tökéletes nude színt, és a tökéletes bordós lilás, különleges színt is. Nekem mind a két  lakk kibírta az 1 hetet minimális "megkopással". A körömlakk ecsetével szinte tökéletesen lehet felvinni a lakkot a körmünkre, és az állaga is tökéletes, és nem utolsó sorban nem csíkozódik. Nagyon gyorsan szárad, és nem kenődik el. A 15 ML sokáig elég lesz, ezért általában mindig meggondolom melyik lakkot érdemes megvásárolnom, ha OPI-ról van szó. Természetesen amelyik tetszik az azonnal gondolkodás nélkül jön velem, hiszen ilyen jó lakkokat ilyen jó színekben képtelenség ott hagyni.
Az Opi lakkokat a Müllerben, 2990 Ft-ért lehet megvásárolni, 1490 Ft leértékelve. Én mind a három lakkot leértékelve vásároltam meg, hiszen szerintem így éri meg a legjobban. A thank glogg it's friday, a  romantically involved és a do you take lei névre hallgató lakkok találhatóak meg nálam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése