2015. augusztus 3., hétfő

Visszatértem

Sziasztok! Tudom, hogy már nagyon rég volt bejegyzés, ennek meg is van az oka, mégpedig, hogy mondhatni, szétcsúsztak a dolgok körülöttem, ugyanis a munka mellett, az egyéb olyan szokásos dolgok mellett a blogra már nem volt időm, és energiám, pedig nagyon sok ötletet szerettem volna megvalósítani, de sajnos az elfoglaltságom miatt nem ment. Most viszont vissza tértem, és ennek megünneplés jeléül a mai napon már várható új bejegyzés és a vásárolt szerzeményeimet meg is mutatom nektek! Kallos, Batiste és egyéb jó kis termékek.. Azóta már vettem egy Nikon Coolpix L840 fényképezőgépet is, amiről bővebben is szeretnék nektek mesélni, és egyéb technikai berendezésekről is szeretnék egy pár szót ejteni. Most ennyi, hamarosan írok!- Snezi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése