2015. augusztus 20., csütörtök

Újabb Rossmann, Müller Haul

A mai bejegyzés ismét egy haul bejegyzés lesz. Ismét sikerült egy újabb bevásárlást lebonyolítani, na de nézzük is miket vettem.



Nagyon-nagyon-nagyon régóta vágyok már a Nivea zuhanyzás közbeni testápolójára. Azt hiszem még a Glamour magazinhoz adtak egy kis tesztert, akkor ismerkedtem meg vele, és már akkor is tetszett. Szokták mondani, hogy a lusták testápolója, és be kell vallanom, hogy én is lusta vagyok testápolózni, és ez a verzió valahogy bejött a teszterrel is. Annyira várom már, hogy használhassam, most akciós is volt, 999 Ft-al. A fogak ápolása nagyon fontos, így vásároltam akciósan egy fehérítő fogkrémet a Signaltól, mindössze 599 Ft-ért,  illetve egy olyan fogkefét, ami gyengéd a fogakhoz, és kíméletes, ez a Curaprox fogkeféje. Sajnos  ez nem volt akciós, de ahogy olvasgattam a véleményeket, illetve hallottam azokat, így megérte az árát . Testvérem is vásárolt egy fogkrémet, méghozzá a Himalaya Herbars-tól, mivel kettő volt a dobozban megvettem a kisebb kiszerelést. Kipróbálásra nagyon alkalmas lesz. A catrice néhány termékét kifuttatja, így sikerült beszereznem a catrice multi colour pirosítóját 699 ft-ért. Nagyon örültem, hogy jutott nekem is 1 belőle, mert sok jót hallottam, és már rég kiszerettem volna próbálni. Végezetül pedig a rimmel új szempillaspirálját, a wake me up szempillapirálját is megvásároltam akciósan, 1899 Ft-ért. 

Rossmann:
Nivea zuhanyzás közbeni testápoló tej: 999 Ft (eredeti ára: 1300)
Signal fogfehérítő fogkrém 599 Ft (eredeti ára: 800 Ft)
Catrice Multi Colour pirosító: 699 Ft (eredeti ára: 1299)
Himalaya Herbals fogkrém: 200 Ft (Testvérem 800 Ft-ért vette, és abban volt egy 100 ml és egy 50 ml-es fogkrém, így megvettem tőle 200 Ft-ért az 50 ml-est.)
Curaprox fogkefe: 1399 Ft 
Rimmel szempillaspirál 1899 Ft (eredeti ára: 2290)



A Müllerben is vásároltam pár terméket. Folytatódott a Sixtus akció, ezért a kifosztott állványról egy lábfürdető sót tudtam már beszerezni. Ebbe a dobozban összesen 10 db található. Valószínűleg egy adagot megfogok felezni, így kitart majd nagyon sokáig. 500 Ft-ot pedig nagyon megért. Szükségem volt már egy "nagy fogazatú" fésűre, mert hajmosás után, amikor vizes a hajunk célszerűbb egy ilyennel átfésülni, így megakadályozva a haj eltörését, ez sem volt akciós, mindössze 465 Ft-ért lehet megvásárolni. Folytatódott az OPI lakk iránti szeretetem, így megvettem ezt a krém színű lakkot is, amelynek a neve do you take lei, ezt szintén akciósan, 1490 Ft-ért tudtam megvenni. 

Müller:
Sixtus lábfürdő: 500 Ft (eredeti ára: 2700 Ft)
Bodysoul fésű 465 Ft
Opi lakk: 1490 Ft (eredeti ára: 2995 Ft)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése