2015. augusztus 25., kedd

Újabb Haul

Tudom, hogy mostanában nagyon sokat vásároltam, de mivel születésnapom is volt, megleptem magam pár szükséges termékkel.



Megvásároltam a Pantene Pro V károsodott hajra való termékcsaládját, amiről már nagyon sok pozitív véleményt hallottam, és mivel most akciós volt, a müllerben megvásároltam őket. A születésnapomra kaptam a barátomtól egy Clinique szettet, amelyben 3 termék található: 100 ML-es tonik, 50 ML-es arctisztító, és egy 30 ML-es hidratáló krém, kombinált bőrre kifejlesztve. Már lassan egy éve mindig megnéztem, hogy még megvan, és mennyire szeretném, de sose vettem rá magam. Végre az enyém lett. Ezenkívül még kaptam egy kozmetikai tükröt, mert a másik eltört, így használhatatlan már. Ez nagyon tetszik, és szép dísze most a szobámnak. Továbbá vettem pár illatgyertyát is, mert szerintem ezek a legjobb illatgyertyák itt nálunk. Nagyon finom illatuk van, és ez bennük a legjobb, hiszen ezért vannak az illatgyertyák. és az áruk is kedvező. Most egy rózsa illatút, és egy rózsa&erdei gyümölcsök keverékét vásároltam meg.

Müller:
Pantene hajápoló spray: 849 Ft
Pantene balzsam 645 Ft
Pantene sampon 645 Ft
Clinique csomag 7000 Ft
Illatgyertyák 595 Ft/db
Minta illatgyerta: 250 Ft 
Kozmetikai tükör 4690 Ft



Nagyon sok beauty gurunál hallottam/láttam, hogy a Babylove fürdető gélt arcra, arclemosóként használják, már csak az összetevői miatt is, így nagyon kíváncsivá tett, hogy milyen lehet. Megvásároltam, mert most akciós volt, így kíváncsian várom, hogy mit is tud valójában. A dontodentől megvásároltam még a fogtisztítóit, aminek az egyik felén egy fogselyemmel ellátott rész található, a másikon pedig egy fogvájó. Ez nagyon praktikus, hiszen ha rosszkor vagyunk rossz helyen, és kellemetlenül találjuk magunkat, mert belement valami a fogunkba, akkor segítségünkre válhat.

DM:
Babylove fürdető 449 Ft
Dontodent fogselyem 299 Ft



Mint minden nőnek nagyon fontos számunkra a megfelelő mosakodás, így az intim mosakodó is. A rossmannban az Intifemin mosakodó habot találtam a legszimpatikusabbnak, ezért erre esett a választásom. Az ára is barátságos, mindössze 699 Ft-ért lehet beszerezni! Az Intifemin Plusban található Aloe Vera hatóanyag hidratáló, regeneráló és gyulladáscsökkentő hatása hozzájárul a kellemes érzethez. Az Allantoin hatóanyag hámvédő és irritáció gátló hatással rendelkezik. 

Rossmann:
Intim mosakodó hab 699 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése