2015. augusztus 7., péntek

Nikon Coolpix L840

A Nikon Coolpix L840 fényképezőgéphez, a Média Markba jutottam hozzá akciósan, mindössze 60.000 Ft-ért. Soha sem volt még digitális fényképezőgépem, mindig is vágytam rá, és sok rágódás után erre esett a választásom. Fő szempontom a nagy zoom, és a nagy látótér volt. Szerintem ebben a kettő szempontból kiválóan teljesít. Az optikai zoom 38X-os, és 4X-es digitális zoommal rendelkezik. 16,8 megapixeles a kamerája. Nagyon megvagyok vele elégedve, mert gyönyörű képeket készít, és mint kezdőként szerintem teljesen jó választás volt. Sose gondoltam arra, hogy egyszer végre nekem is összejön!



Picit beszélnék arról is, hogy a fényképezőgép 4 db AA-s elemmel működik, én hozzá Panasonic Eneloop Pro elemeket és töltőt vettem, ami persze drága, de nagyon sokáig kibírja vele a fényképezőgép, úgyhogy megéri a pénzét. 

A fényképezőgéphez nem tartozik memóriakártya, ezért azt is kell vásárolni. Az SD, SDHC, SDXC is jó bele, viszont mi egy Kingston 16GB-os SDHC memóriakártyát vásároltunk bele, ami szintén kiválóan működik, és sok kép fér rá. 

A fényképezőgép mellé járt még egy táska, ami szerintem nagyon aranyos, és egyáltalán nem nagy.



Igazából nem értek annyira a fényképezőgépekhez, hogy nagy tanácsokat lássatok tőlem, amire vettem a fényképezőgépet arra nekem tökéletesen jó, és tökéletesen megfelel, úgyhogy én elégedett vagyok vele, ajánlani tudom azoknak, akik megakarnak ismerkedni ezzel a világgal kezdőként, és bőven elég nekik hobbi fotózáshoz. Bővebb információk

Kettő mintakép:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése