2015. augusztus 17., hétfő

Müller, Rossmann Haul

A mai bejegyzés egy haul bejegyzés lesz, ugyanis újabb újdonságokat szereztem be, hiszen sok szép dolog jött velem szemben, és nagyon sok mindenre már szükségem volt, illetve voltak olyan termékek is amiknek nem tudtam ellenállni. Nézzük is, hogy miket vásároltam ma:





A Rossmannban amit először megláttam az egy cuki Hello Kittys radír volt, és mivel szeretem az ilyen dolgokat egyből bele is tettem a kosárba, az ára mindössze 299 Ft volt. Az elmúlt napokban sokat foglalkozom a lábaim ápolásával, ezért megvásároltam a legolcsóbb Rossmann, Fuss Wohl bőrkeményedés elleni reszelőjét, ami 499 Ft volt. A szemkörnyék ápolása is nagyon fontos, most pedig 25%-os akció volt a Nivea termékekre, ezért megvásároltam a Nivea szemkörnyékápoló krémet is, amely szőlőmag olajat tartalmaz. Ez egy nagyon könnyű formula, amely illatmentes, így érzékenyek számára is tökéletes választás lehet.A termék mindössze 15 ml. A Maybelline termékekre is 25% akció volt. Azt gondoltam, hogy a Rossmannban nem kapható a Baby Skin, viszont amikor megláttam, hogy mégis, nagyon megörültem, és egyből raktam is bele a kosaramba, most akciósan 1649 Ft-ért lehet megvásárolni! Ez egy báziskrém, amely pórusösszehúzó tulajdonsága és mattító hatása miatt közkedvelt, bár ahogy olvastam a hozzászólásokat, sokan mondták azt, hogy a pórusok méretein nem javít, na majd meglátjuk. Ez a 22 Ml elég kicsinek mondható, de állítólag kevés is elég belőle. A kedvenc korrektorom, a Maybelline Affinitone 24 órás korrektorát is megvásároltam akciósan, 1236 Ft-ért. És mivel a Batiste szárazsamponokra is akció volt, ezért  nem hagyhattam ki, hogy ne vegyem meg a XXL volume Batiste szárazsampont 1099 Ft-ért. Lányok, ha egy jó szárazsampont kerestek, akkor nyugodtan válogassatok a Batiste szárazsamponok között, tényleg megéri a pénzt! 
Rossmann:
Batiste XXL Volume Száraz Sampon 1099 Ft (eredeti ára: 1399 Ft)
Nivea Szemkörnyékápoló 1686 Ft (eredeti ára: 2249 Ft)
Bőrkeményedésre reszelő 499 Ft
Maybelline korrektor 1236 Ft (eredeti ára: 1649 Ft)
Maybelline Baby Skin Primer 1649 Ft (eredeti ára: 1990 Ft)
Hello Kitty óriás radír 299 Ft


A müllerben folytatódott a lábápolási termékek vásárlása. Egy újabb terméket vásároltam meg nagyon kedvező áron, a Sixtustól méghozzá a Láb balzsamot, amit most 500 Ft-ért tudtam megvenni, aminek nagyon örültem, hiszen ennek a terméknek az eredeti ára 2400-2700 Ft között mozog. Ez egy olyan balzsam, amely hidratálja, vitalizálja a száraz lábakat. Néhány opi lakkra is volt akció, és ezt a csodálatos árnyalatú lakkot választottam. Sajnos a kép nem adja át a lakk igazi színét, mert nem csak egy burgundi, vagy mély vörös színről beszélünk, ennél sokkal szebb, és különlegesebb színű lakk ez. A körömlakk a "thank glogg it's friday" névre hallgat, és egy gyönyörű lilás, burgundi, mély mályvás színek ötvözete. Istenem, de gyönyörű ez a lakk. Ha szeretnéd látni, hogy milyen, ha fel van kenve a lakk, katt ide!
Müller:
Sixta lábbalzsam 500 Ft (eredeti ára: 2500-2700 Ft)
Opi Nordic körömlakk 1495 Ft (eredeti ára: 2000 - 2500 körül)



Imádom a Bioderma micellás vízét, viszont elég drágák sajnos, mivel egy újdonságnak számít még az ACM micellás vize, és jóval kedvezőbb áron lehetett most megvásárolni a dermaonline.hu weboldalon, úgy gondoltam, hogy egy próbát megér, hiszen ez a micellás víz is érzékeny bőr számára lett kifejlesztve.(Már kipróbáltam, és azt kell hogy mondjam, hogy hasonlóan jó, mint a Bioderma)  Mivel időközbe 990 Ft lett a 100 Ml-es bioderma rendeltem még belőle kettő db-ot. 

DermaOnline.Hu rendelés
Bioderma Sébium  Micellás víz 100 Ml - 990 Ft/db
SCM Micellás víz 1+1 akció, 3220 Ft (eredeti ára: 6440 Ft)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése