2015. augusztus 3., hétfő

Haul bejegyzés

Ahogy ígértem elhoztam a legújabb haul bejegyzésemet.  Többnyire mostanában csak szépségápolási termékeket vásároltam, és ez meg is látszik. 





Yves Rocher Sebo Végétal Arcápoló Zselés Krém (kb. 1300FT)
Nagyon kíváncsi voltam erre az arckrémre, ezért megvásároltam. Nagyon sok jó véleményt olvastam róla, valószínűleg a sminkem alá fogom használni, remélem ott is beválik majd.
Arcápoló zselés krém bőrhibák ellen
Szabályozza a túlzott faggyútermelést, összehúzza a pórusokat.
 Elsimítja a bőrhibákat és 24 órán át hidratálja a bőrt.
Friss zselés textúra.

Nivea Hidratáló krém - érzékeny bőrűeknek  (kb. 1100FT akciósan)
Szeretem a nivea termékeit, így a hidratáló krémekkel is nagyon jóban vagyok. Az eddig használt hidratáló krémekből a Nivea  volt a legjobb, ezért visszatértem hozzá újra. 

Rival de Loop Hydro Aqua Spray  (kb. 350FT)
A nagy melegben kitűnő választás volt ez a termék. Akciósan, 350 Ft-ért vásároltam meg a Rossmannban. Hűsített, felfrissítette az arcom, és nem pattogtam ki tőle. A drága társaihoz képest 350 Ft-ért nagyon jó.
Aloe Vera tartalma révén vitalizálja, frissíti és hidratálja az arcot és a dekoltázst. A Rival de Loop Aqua Spray optimális párosítása a felfrissülésnek és az ápolásnak. Az Aloe Vera intenzíven hidratál, bőre láthatóan üdébb lesz. Ideális utazások során.

Yves Rocher pure system- mélytisztító  (kb. 1200FT akciósan )
Sok jót hallottam már erről az arctisztítóról is, kíváncsian várom, hogy amit ír azt betartja-e.
eltávolítja a felesleges faggyút, és tisztítja a bőrt kitisztítja a pórusokat, és a mitesszereket
megakadályozza a pattanások és a mitesszerek kialakulását
szappanmentes összetétele révén nem szárítja ki a bőrt.

Yves Rocher Sexy pulp szempillaspirál  (kb. 2300FT akciósan)
Dúsító hatású szempillaspirál. Sajnos figyelmetlenségből a sötét kéket vettem meg, de szerencsére nem annyira feltűnő. 

Yves Rocher Flawless skin alapozó  (kb. 4200FT)
Volt már Yves rocher alapozóm, és nagyon elégedett voltam vele, most valami újra vágytam, ezért a flawless skin alapozót vásároltam meg.
Nyom nélküli alapozó 14 órás tökéletes hatásért A szójakivonat: 100%-ig természetes pigmentanyagot biztosít, a szín szó szerint egybeolvad a bőre színével, azonnali és 14 órán át tartó hatást nyújtva.

L'oréal Lumi Magique alapozó  (kb. 2300FT akciósan)
Ezzel az alapozóval is szemezgetek már jó régóta, most akciósan sikerült megvásárolnom.
Az első könnyű állagú folyékony alapozó, mely tökéletes fedése mellett természetes hatású gyönyörű bőrt eredményez. Egészséges és ragyogó arcbőr 12 órán át. Minden bőrtípusra alkalmas. SPF 18-al.


Barfuss lábfürdető  (kb. 300 FT)
Nagyon kellemes érzetet nyújt használat után. Az illatuk pedig mennyei.

Hansaplast bőrkeményedés elleni krém (kb. 1300 FT akciósan)
Csak ajánlani tudom bőrkeményedés ellen, nekem segített.


Nivea ápoló arctonik (kb. 1200 FT akciósan)
Mindig visszatérek hozzá, annyira jó. Számomra ez a tonik.

Kallos gogo balzsam, és sampon (kb 350 FT akciósan)
Még sajnos nem próbáltam ki, ezért véleményt nem tudok mondani, száraz és törékeny, károsodott hajra való. 350 Ft volt kb mindkettő.


Batiste szárazsamponok (kb. 1400 FT)
szőke hajra való, és virágos illatú szárazsampon.

Nagyon megvoltam elégedve a batiste szőke hajra való szárazsamponnal, ezért gyorsan vettem még egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése