2015. augusztus 26., szerda

Essence Make Me Pretty

Végre kaphatóak a Müller üzletekbe az Essence legújabb trendkiadása, a "Make Me Pretty". Elméletileg már múlthéten elérhetőnek kellett volna lennie az üzletbe, de valami oknál fogva csak a héten került be minden Müller üzletbe. Én is vásároltam néhányat belőlük. Szerencsére még egy feltöltött Essence Make Me Pretty kollekció állt rendelkezésemre, úgyhogy nyugodtan tudtam válogatni.


A púder&highlighter, a bronzer és a szemhéjpúder ecset jött el velem. Ezek voltak a legszimpatikusabbak. Próbáltam olyan ecseteket venni, ami nem található meg az ecsetkészletem között.

Szemhéjpúder ecset 745 Ft
Highlighter ecset 1245 Ft
Bronzer ecset 1245 Ft



Az ecsetek nagyon csajosak, puhák, megfelelően tömöttek. Használat közben nem tudom, hogy milyenek lehetnek, mert még nem volt lehetőségem kipróbálni őket. Most szombaton, Müller szombat lesz, amikor 15% kedvezménnyel megtudjátok vásárolni akár ezeket az ecseteket is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése