2015. augusztus 15., szombat

Avon rendelésem

Már nagyon régen rendeltem az Avon katalógusból, viszont pár nappal ezelőtt egy újabb rendelést adtam le néhány olyan termékkel, amit már rég ki szerettem volna próbálni.Természetesen nem estem túlzásba, csak a lényeges dolgokat vásároltam meg. Lássuk is hogy mik azok!




Rózsa, menta és kamilla frissítő, hidratáló gélkrém - 75 ML - 739 Ft

Régóta szemezgetek már az Avon gélkrémjeivel, de még csak most jutottam el odáig, hogy rendeljek is. A legszimpatikusabb gélkrémet ki is választottam méghozzá a rózsa, menta, és kamilla frissítő hidratáló gélkrémjét. Az illata picit szokatlan a kamilla illata miatt, de majd meglátjuk, hogy az arcra kenve mennyire lehet majd érezni. Az állagát tekintve tényleg egy géles formátumú krém. Kíváncsi vagyok a hatására! Ma este valószínűleg már be is fogom vetni! Ez a krém egyébként egy frissítő hatású gél, amely a frissítés mellett, hidratál is. A Rózsakivonat kitűnően hidratálja a bőrt, a kamillakivonat bőrnyugtató hatásáról híres, a menta pedig feszesít.

 Eper bőrradír - 200 ML - 599 Ft 

Sok jót hallottam már az avon bőrradírjáról, ezért mindenképpen kiszerettem volna próbálni. Az Yves Rocher bőrradírját szerettem volna legutóbb megvásárolni, de sajnos nem úgy alakult, hogy megtudjam venni, ezért mindenképpen megakartam rendelni az Avon bőrradírját. Az illata igazi eper illat, semmi műillat, vagy valami "eperhez hasonlító valami", hanem tényleg az a tömény finom eper illat. A nyarat juttatja eszembe, jó lesz majd télen vele bőr radírozni. Az eper mellett még a csokoládé illatú bőrradír volt megrendelhető, de én úgy gondoltam, hogy inkább az eper illatút rendelem meg, és nem is csalódtam benne az illatában, a hatására kíváncsi vagyok.  Sima és energizált érzést ad a bőrnek. Az eperrel dúsított, gyümölcsös formula finoman távoltja el az elhalt hámsejteket, ezzel is előkészítve a bőrt a további hidratálásra. 

Kakaó és lótuszvirág kondicionáló kézkrém - 75 ML - 399 Ft

Első látásra csalódás volt ez a kézkrém számomra, mert nem gondoltam, hogy a kiszerelése ennyire kicsi lesz. A kakaó és lótuszvirág közül inkább a lótuszvirág érződik jobban, én a kakaót nem igazán érzem, viszont a lótuszvirág illatát szeretem. Biomax komplex-szel segít táplálni, nyugtatni és védeni a bőrt. A kiszerelése elég masszív, és táskabarát, úgyhogy én a táskámba fogom hordani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése