2015. augusztus 30., vasárnap

AVON rendelés

A most következendő bejegyzésben megszeretném nektek mutatni, hogy milyen újdonságaim vannak az Avontól.




AVON Bright Start alapozó - Almond árnyalatban
Az alapozó eredeti ára, 3199 Ft, akcióban 2599 Ft-ért lehet megvásárolni. Nekem szerencsém volt, mert 1500 Ft-ért tudtam megvásárolni egy tanácsadótól, az almond árnyalatot. Amit tudni kell erről az alapozóról, hogy ez egy közepes fedésű alapozó, amely hidratál, olajmentes, és vitaminokat tartalmaz. Ez az alapozó 5 színben érhető el az avon katalógusból, én a legvilágosabb árnyalatot választottam, ami az almond névre hallgat. 

AVON NATURALS testpermet, cukrozott szilva, és vanília. 
Nagyon kellemes illata van ennek a testpermetnek, aki szereti az édes illatokat annak ajánlom. Az eddigi legjobb testpermetem jelenleg. Én 500 Ft-ért vásároltam, ami szerintem nem volt drága érte, és kimondottan jó vele a melegben fújkálni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése