2015. május 12., kedd

♡ Újabb Haul bejegyzés ♡

Fontosnak találom, hogy nyáron a megfelelően védekezzünk a nap ellen és védjük fényvédőkkel a bőrünket, ezért én már el is kezdtem a fényvédők beszerzését, hogy megfelelően védekezzek a káros sugarak ellen! 




Tavaly már beszereztem egy nagyon jó kis fényvédőt, méghozzá a Dm saját márkájától, a Sundance 50 faktoros fényvédőjét. Mivel azzal nagyon megvagyok elégedve, úgy gondoltam, hogy az idén is nagyon jó választás lesz.

Ha már megtörtént a baj, akkor a Hawaiian Tropic hűsítő, aloe verás géljét szoktam használni, ami szintén nagyon jó hatású, hiszen táplálja, hidratálja a leégett bőrt.

Mivel úgy gondoltam, hogy egy picit nagyobb hangsúlyt szeretnék fektetni bőröm ápolására akkor is, amikor már megtörtént a baj (értsd: leégtem), ezért utána néztem a kínálatoknak, ekkor láttam meg a Rossmannban , hogy akciósak ezek a termékek, így megvettem egy napozás utáni testápolót, ami hűsíti, hidratálja, megnyugtatja a bőrt. Ezt a 200 Ml-es kiszerelést 400 Ft-ért vettem akciósan a Rossmann üzletben.

Hidratálja, hűsíti, frissíti és megnyugtatja a bőrt. Értékes ápoló összetevőkkel. Helyreállítja a bőr egyensúlyát, valamint segít megóvni a bőr természetes ellenálló képességét és rugalmasságát. 

Gyorsan beszívódik.
A tartós barnaságért.
Hatása bőrgyógyászatilag igazolt.



Nem utolsó sorban az ajkaimról sem felejtkeztem meg, ezért a Dm-ben vásároltam egy 20 faktorszámú ajakápolót, mert ez volt a legmagasabb faktorszám sajnos, ezért ezt vettem meg akciósan, 300 Ft-ért. 


Sajnos lassacskán elfogynak az ajakápolóim, ezért az Alverde körömvirág ajakápolója akciós volt a Dm-ben. A kettő került 600 Ft-ba, így lecsaptam rá, hiszen sok jót hallottam már róla, és ilyen ajakápolóm még nem volt. Az ajakápoló jojoba olajat és körömvirág kivonatot tartalmaz, ebben rejlik a hatóanyaga.


Az iparfüméria weboldalról 3520 Ft-ért rendeltük a Victoria's Secret Hello Darling testápoló spray-ét. Rengeteg victoria's secret testápoló spray volt kínálaton, ezért fogalmam sem volt, hogy melyik milyen illat, végül a hello darling nevezetű illat mellett döntöttem, ami bazsarózsa és fehér nektarin illatok keverékét foglalja megában. Én picit intenzívebb illatra számítottam, de mivel ez egy testápoló spray nem olyan mint egy parfüm, sokkal gyengébb illatról van szó. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog teljesíteni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése