2015. május 19., kedd

Óriási Haul


A héten sok szépséget vásároltam, ezeket szeretném nektek bemutatni. Ismét nagyon sok akcióval és újdonsággal találkoztam a boltokban, emiatt sem tudtam ellenállni nekik. Lássuk is hogy miket sikerült a héten vásárolnom!






Először is a Dm-ben vásárolt szerzeményeimet szeretném megmutatni. A balea márkának az új, limitált kiadásához tartoznak ezek a tusfürdők, amiket akciósan 269 Ft-ért vásároltam meg. Isteni illatuk van, a képen látható első terméknek kókusz és ananász illata van, a másodiknak pedig őszibarack és maracuja illata. Érdemes lecsapni rájuk, és megszaglászni, mert fantasztikus illatuk van. 


A müllerben 20% kedvezmény van a fényvédőkre, ezért lecsaptam pár termékre. A Lavozon napvédő stiftet 715 Ft-ért, a Herbária naptejet pedig 1590 Ft-ért vettem. Bár a leírásban azt írja, hogy gyerekeknek készült a naptej, úgy gondolom, hogy emiatt nem árthatok vele magamnak. Hamar beszívódik a bőrbe, könnyű krémről van szó, kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogja kiállni a próbát!

Lavozon napvédő stift, 50 faktoros:

Védi a napra különösen érzékeny területeket, mint az orr, ajak, orca , homlok, fül. A kiegyensúlyozott UVA/UVB filter kombináció és értékes E-vitamin megvédi a bőrt a napégéstől. Az ápoló viaszok és olajok védenek a kiszáradás ellen.

 Herbária naptej, 50 faktoros:

Könnyű, hidratáló formula antioxidáns hatású vitaminokkal. Erős védelem
  • Könnyen kenhető, gyorsan felszívódik, nem ragad.
  • Védelmet nyújt a nap káros sugaraival szemben, amely a bőr idő előtti öregedését okozhatja.
  • Parabén-, illatanyag-, színezék- és állati eredetű összetevő mentes.
  • Magas fotostabilitás: erős napfény elleni szűrők, melyek hosszan megőrzik védőképességüket a napsugárzással szemben.
  • Hatékonyan véd az UVA és UVB sugarak ellen.
  • Antioxidáns hatású A, C és E vitaminokat tartalmaz, amelyek segítik a bőr természetes védekező rendszerét.
  • Panthenol és antioxidáns tartalma nyugtatja a nap által igénybevett bőrt és segít megerősíteni a természetes ellenálló képességét.
  • Víz-, homok- és verejtékálló.
Mivel akciós volt a Rossmannban, a sun ozon tusfürdő, ezért úgy gondoltam, hogy megvásárolom ezt is. Ez egy olyan tusfürdő, amivel napozás után kell fürdeni, így hűsíti a bőrt, és táplálja is azt. Akciósan mindössze 449 Ft volt. 

Friss és kellemes érzés a bőrnek. A gazdag és hidratáló hatású glicerin, panthenol és aloe vera hatóanyagkombinációja ápolja a nap káros sugarainak kitett bőrt és hajat. 


A müllerben vásároltam még két dezodort, egy Nivea dezodort 525 Ft-ért és egy Dove dezodort 470 Ft-ért. Mivel az itthoni dezodorokkal nem vagyok megelégedve, kicsit beújítottam ezen a téren is.

Dove dezodor:
Dove izzadásgátló dezodor, 1/4 rész hidratálókrémmel és E vitaminnal.
Nivea dezodor:
Hatékony izzadás szabályozás, üdítő frisseség 48 órán keresztül. Alkohol és színezőanyag mentes.


Olcsó törlőkendőket kerestem, és az interspárban találtam meg a legmegfelelőbb és vásárlóbarát törlőkendőt. Ebben a kis tasakban 72 db van, és 260 körüli áron vásárolható meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése