2015. május 16., szombat

Himalaya Arcpakolás

Sok jót hallottam már a himalaya arcpakolásról, és mindenféleképpen kiszerettem volna próbálni, hiszen sokan csodaszernek hívják,azonban nekem mégsem vált be. Pattanásokat okozott és a túlzott illatanyag miatt sem vált be igazán, mivel az én arcbőröm kombinált típusú egy kis rosaceaval meghintve, nem volt túl jó választás a himalaya pakolás.




Egyébként ez a második termékem a himalayatól, és az első termék amit vettem - himalaya bőrradír - sem vált be igazán. Nem is értem mi vett rá, hogy vegyek egy másik terméket ettől a márkától. Lehet túlságosan bíztam bennük. Ám most eldöntöttem hogy nem veszek többet a márkától, hiszen csak pénzkidobás.

Ez a termék normál és zsíros arcbőrre ajánlják. A termékben nim növények, kurkuma és kovaföld találhatóak meg. Használata pofon egyszerű. Amint be kenjük az arcunkat vele, várni kell, hogy megszáradjon, rászáradjon az arcbőrünkre. Utána pedig amikor szemmel látjuk, hogy már kitisztította a pórusokat letisztithatjuk arcunkról. Legalábbis másnál ezt a hatást éri el a termék, sajnos nálam nem csinált ilyet. 

A Himalaya Herbals Neem Mask állaga.

Blogokon és véleményeket olvasva elég sok mindenkinek vált be a termék, sajnos nekem nem, de egy próbát megért. Arra is gondoltam, hogy esetleg meg romolhatott volna a termék, mert a dougasban vásároltam akciósan kb. 1300 Ft-ért de viszont ezt nem hiszem.

Arcpakolásként egyedül a Freeman agyagos pakolása vált be, ami szemmel láthatóan használ, és tisztít. Nagyot csalódtam a himalaya pakolásban, mert nem gondoltam volna, hogy ennyire tele nyomják a termékeket illatanyagokkal. 

Himalaya termékeket rossmannban, dmben, és douglesban is egyaránt vásárolhatók. Az arcpakolás kb. 1600 ft-ba került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése