2015. április 26., vasárnap

Újabb Haul bejegyzés

Mostanában picit elszaladt velem a ló vásárlás terén, de ha annyi szép, és akciós termék van a boltok polcain, akkor miért is ne? A körmeim a körömlakktól ápolásra szorultak, hiszen már nagyon elgyengültek, és emiatt vásároltam pár köröm ápoló lakkot/olajat. A testápolók is jó árban voltak, mi kell ennél több?




Lovely Classic/Gloss lakkok

A Rossmannban vásároltam meg az Nr 24-es, és az Nr 101-es körömlakkokat. Az első magasfényű és pici ezüst csillámok találhatóak meg benne, a második pedig gél lakk hatású, amiben pedig arany csillámok láthatóak. Mindkettő körömlakk szerintem nagyon szép, igazi vidám, tavaszias színek. Ára: 450 Ft.


Körömápolók:

Sajnos a körmeim megerősítését, és vitaminokkal való ápolását mindig elhanyagoltam, és el is ért a baj, Eredménye; fájó, gyorsan töredező, sárga körmök. Gyorsan betértem a Rossmann üzletbe, ahol a Rival de Loop Young körömerősítőjét, a Rival de Loop Young multivitaminos gél lakkját, és a Lovely Kalciumos és C Vitaminos gél lakkját vásároltam meg. A gél lakkok gyors, és hatékony eredményeit már látom, a körömerősítőt pedig majd a körömlakkok alá fogom alkalmazni, hiszen az a körmeimen megszárad, és egy fénylő réteget képez, míg a gél vagy zselés lakkok beszívódik a körmeimbe, és a körömágyba.. Ára: 400/400/550 Ft/db.



Playboy testápolók:

A DM üzletben akciósak voltak a Playboy testápolók, és mivel szeretem a Playboy márkát kettőt is vásároltam belőlük, a VIP, és a Play it sexy nevezetűeket. Ára: 500 Ft/db.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése