2015. április 29., szerda

Mosó Mami Shea Vaj

A mosó mami shea vajat egy bioboltban vásároltam meg 1270 Ft-ért. Azt kell mondjam, hogy ez a 100 Ml 1270 Ft-ért elég drága volt, de mivel már régóta kerestem, megvásároltam. Így utólag pedig pénzkidobás volt. Egyébként nagyobb kiszerelésekben is megvásárolható, nyilván drágább árkategóriában. Ez a bio shea vaj a ghánai shea vaj sztearin és olaj sav mellett esszenciális zsírsavakat, E-vitamint karotint, és gyulladáscsökkentő triterpénalkoholokat tartalmaz.



100%-ban természetes finomítatlan shea vajról van szó, ami sajnos számomra nem minden szemszögből vált be. A kiszáradt bőröm nagyon jól hidratálja, és viszonylag nagyon jó termék lenne, de sajnos az illata vagy inkább szaga borzasztó.

Sok esetben alig tudom elviselni a szagát, mert olyan erős szagról beszélünk. Emiatt kedvem sincs használni, sokszor csak a polcon porosodik.

Aki szereti a természetes bio dolgokat, annak ajánlom, nekem meg picit szokatlan ez a bio vonal, valószínűleg utolsó bio termék volt, amit vettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése