2015. április 27., hétfő

Kallos Méz balzsam

A kallos méz balzsamot egy 100 Ft-os boltban vásároltam meg, 600 Ft-ért. Ez a balzsam 500 ml-es és 1000 ml-es kiszerelésben kapható. Én az 500 ml-set vásároltam meg, ami viszonylag még mindig soknak tűnhet, azonban elég gyorsan fogy, legalábbis nekem nagyon gyorsan. Eleinte féltem, hogy majd összeragasztja a hajam a méz miatt, emiatt kételkedtem, hogy megvegyem-e vagy sem, de mivel imádom a Kallos termékeit, úgy voltam vele, hogy biztos ez is be fog válni. És igazam is lett...




Ápolja a hajat és szép fényessé teszi. Mindemellett puha, és selymes lesz tőle a hajam. A leírás alapján, tiszta, természetes méz található meg benne. A méz tartalom elősegíti a haj ápolását, kondicionálását, selymessé és ragyogóvá teszi azt. Ezért az 500 ml-es kiszerelésért a 600 Ft nagyon megéri, hiszen egy ideig biztosan elegendő lesz, és még nem is drága. A hajat nem zsírosítja, és nem szárítja, elegendően táplálja, és szó mi szó, imádja a hajam is őt. Biztosan újra fogom vásárolni, hiszen egy negatív tulajdonságot sem tudok felhozni ellene.

A Kallos Hajbalzsam állaga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése