2015. április 10., péntek

Glamour napi bejegyzés

Most sem maradhattam ki a Glamour napozásból, Íme a kuponokkal vásárolt termékek:




Rossmann:
Rimmel alapozó: eredeti ára: 2499 FT
Kuponnal: 1250 FT
Árnyalat: 201 Classic Beige
( A maybelline alapozót a dm-ben vásároltam, lentebb lesz leírás róla!)


Astor körömlakk: eredeti ára: 1499 FT
Kuponnal: 750 FT
Árnyalat: 201 Pink pleasure





Catrice kabuki púder ecset 1549 FT - 
Nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy kapható a kis rossmannban a catrice kabuki ecset a Rock-o-co kollekcióból!! Azonnal megvásároltam és nem csalódtam, mert olyan pihi-puha!

Essence kézkrém: eredeti ára: 749 FT - Meggyes illatú
Mindig is szemezgettem ezzel a kézkrémmel, csak sokalltam az árát. Most megadtam magam, és megvásároltam. Jelenleg úgyis kézkrém mániában szenvedek!

25% kuponnal: 1725 FT összesen a két termék!


Müller:
Wilkonson eldobhatós borotva: eredeti ára: 2090 FT - Kuponnal: 1410 FT
A kasszánál vettem észre, hogy amit a kasszához vittem wilkinson borotva csomag az nem jó, ugyanis meghatározták, hogy melyik borotvára van a kupon, így volt még egy köröm az üzletben! Mivel két db volt, úgy gondoltam, hogy ha már így alakult, akkor megvásárolom. Egyébként meg is érte.

 

DM:
Maybelline alapozó: eredeti ára: 2699 FT - Kuponnal: 1349 FT
Árnyalat: 010 Ivory
Kíváncsiságból vásároltam meg ezt az alapozót. Jókat ígér. Kíváncsi vagyok rá.
(Sajnos későn jöttem rá, hogy picit sárgás az én bőrömön, még tesztelgetem!)

 

Syoss száraz sampon   eredeti ára: 1190 FT - Kuponnal: 899 FT
Mivel a legutóbb vásárolt Balea száraz samponom nem szeretem, és mivel volt syoss 25% kuponom úgy  döntöttem kipróbálom ezt a fajtát is!


Rimmel kőpúder: eredeti ára: 1299 FT - Kuponnal: 650 FT
Árnyalat: 003 Peach glow
Mondhatni nyitás után mentem a DM-be és mégis elvitték az összes világos púdert. A 003-as és a 005-ös maradt már meg, ezért kipróbáltam a 003-ast, ami jónak bizonyult így megvettem. Reméljük, hogy passzolni fog a szín.
(Azóta már kipróbáltam és imádom)


Közös kép:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése