2015. április 24., péntek

Dove Summer Glow önbarnítós testápoló

Ahogyan megérkezett a jó idő egyből bevillant, hogy itt az ideje önbarnítót keresni. Mivel életem első önbarnítóját kerestem, picit kételkedve álltam hozzá a dologhoz, de aztán megláttam a Dove Summer Glow önbarnítós testápolóját, így erre esett a választásom. Ebben a bejegyzésben elolvashatjátok, hogyan vált be nekem ez az önbarnítós testápoló.






A Dove Summer Glow önbarnítós testápolóját javasolt bőrradírozás után, egyenletesen felvinni a bőrünkre, én mindig vékonyan kenem fel a bőrömre, így elkerülhető a foltos hatás.

Érdemesebb több időt rászánni erre a procedúrára, mert akkor érhetünk el szép eredményt, ha mindenhol belemasszírozzuk a bőrünkbe, és odafigyelünk rá, hogy mindenhol ugyanúgy oszlassuk el a krémet. Erre fontos odafigyelni, hiszen így kapunk nem foltos végeredményt. 

A Dove Summer Glow testápolójával már másnap szép, természetesen barna végeredményt érhetünk el. A fokozatos és egyenletes barnaságért érdemes naponta használni, így olyan végeredményt kaphatunk mintha szoliztunk volna, vagy a tengerpartról jöttünk volna, persze ez attól is függ, hogy hány naponta használjuk a terméket. Én úgy gondolom, hogy számomra elég minden második nap használni, így mindig megmarad a természetes és szép barnaság. Szerencsére nincs sárgás beütése, és a szaga sem kellemetlen. Igazi Dove illat. Úgy gondolom, hogy a legjobb választás volt.

A Rossmannban és a DM-ben is megtalálható. A Rossmannban 1099 FT-os áron, a DM-ben is ennyiért láttam akciósan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése