2015. március 16., hétfő

★ Márciusi Pixibox ★


Sikerült nekem is megrendelni a márciusi pixiboxot. Ha kíváncsi vagy arra, hogy az én Pixidobozomban milyen termékek voltak, olvass tovább!

Az életem első pixiboxát már nagyon vártam. Ez egy olyan meglepetés szépségdoboz, amibe kifejezetten olyan termékek vannak, amiket nem biztos, hogy megvásárolnánk az üzletekben, azonban nagyon jól hasznát tudjuk venni. Amikor néhány embernek megérkezett a doboza, és megmutatta, hogy miket tartalmaz a doboz, picit megijedtem, hogy olyan termékek lesznek az én dobozomba, amit majd nem tudok kihasználni vagy éppen a színe nem tetszik. Végül az én csomagomban viszonylag olyan termékek voltak, amiknek nagyon örültem. A doboz a szállátást és minden egyebet is belevéve 4990 FT..
Lássuk is:



Kneipp masszázsolajok 

A masszázsolajokat nem hiszem, hogy masszázsra fogom használni, a bőröm száraz területek ápolására is kiváló lehet, az illatuk zseniális!


Artdeco szemhéjpúderek

Artdeco szemhéjpúderekkel már régóta szemezek, de számomra nagyon drágák emiatt kifejezetten örülök, hogy egyből kettő darab van a tulajdonomban! A 280-as árnyalat, és a 203-as árnyalat került a birtokomba! Ezeknek kifejezetten örülök!


Barry M körömlakk

Szerettem volna, ha olyan körömlakk van a dobozomban, ami szép, nyárias szín, ennek a körömlakknak pedig kifejezetten örülök, hiszen vidám, szép színről van szó! Ilyen márkájú körömlakk pedig nekem még nincs, emiatt is plusz pont jár!


Versace parfüm

A versace parfüm landolt a dobozomban, ennek is olyan finom illata van mint a bright crystal testvérének, ami nekem már megvan. 


Eucerin hidratáló krém

Ez a hidratáló krém azt ígéri, hogy csökkenti a sötét foltokat, és egyenletesebbé teszi a bőrt. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire segít ezekben!


Revlon szőke hajra való színező

Sajnos ezt a terméket nem fogom tudni elhasználni, mert nem festem a hajamat, úgyhogy annyira nem örültem ennek a terméknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése