2015. március 6., péntek

✿ Lakatos Márk- Stíluskalendárium ✿


Sziasztok! A most következendő bejegyzésben Lakatos Márk- Stíluskalendárium című könyvét szeretném megmutatni nektek. 




Öröknaptár, amit bármikor, bárhol használhatsz, hasznos ötletekkel, tippekkel. Lakatos Márk harmadik könyve, ami az Alexandra könyvesboltban vásárolható meg 3999 FT-ért. A másik két könyvét nem olvastam, de ez a könyv annyira megtetszett, hogy muszáj voltam megvásárolni. Nagyon hasznos tippek, motivációk, ötletek vannak benne, emiatt nem is tudtam elmenni mellette szó nélkül! A könyv a remek tippek gyűjteményét foglalja magában; olvashatunk öltözködési tippekről, szépségápolásról, egészséges életvitelről, dekorációkról, és egyéb más érdekességekről. Nekem az egyik kedvenc divattervezőm Lakatos Márk, és már voltam az üzletében is! Mindenképpen motiválóak a szavai, és ez a könyv nagyon jól sikerült, még a borsos ára ellenére is! A könyv stílusa, színei vidámak, igazán csajosak, és bohókásak! Ha tehetitek nézzetek bele a könyvbe, mert tényleg nagyon tuti!

Pár képet készítettem a könyv belsejéről is:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése