2015. március 25., szerda

☆ Haul Bejegyzés ☆

A mai bejegyzésben azokat a termékeket szeretném megmutatni, amelyeket a héten vásároltam!




Mivel imádom az illatgyertyákat, ezért kíváncsiságból megvettem egy-egy csomag teamécsest tulipán és frézia illatban! 250 FT/DB


Egy Bioboltban vettem 1270 FT-ért a Mosó Mami shea vajas krémjét, amit már régóta kiszerettem volna próbálni. Ez egy 100 ML-es kiszerelés, és egyaránt testre és kézre kenhető! Első használat után megvagyok vele elégedve, mert hamar beszívja a kezem, és puha, selymes, hidratált lesz tőle a bőröm. 


Az OPI "Szürke 50 árnyalata" kollekció akciós a Müllerben, így 2995 FT-ról 1495 FT-al vásárolható meg! Szerencsére volt kuponom, ezért még kedvezőbb áron jutottam hozzá! Régóta szemezgettem már ezzel a lakkal, emiatt nagyon örülök, hogy akciósan megtudtam vásárolni. A Catrice is az akciós részlegen volt, 600 FT-körül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése