2015. március 19., csütörtök

✿ Haul bejegyzés ✿


A most következendő bejegyzésben azokat a termékeket szeretném megmutatni, amiket a héten vásároltam!





Körömlakk válságban szenvedek, ami azt jelenti nálam, hogy még nem találtam meg a megfelelő körömlakkot, és/vagy mindig látok valami olyat, ami megtetszik a kis üvegcsében és utána nem tetszik. A Catrice Rock-o-Co limitált kiadása nagyon megtetszett, bár nem a körömlakkra pályáztam, hanem a kabuki púder ecsetre, de sajnos nem úgy jöttek össze a dolgok, ahogyan szerettem volna, ezért lemaradtam az ecsetről, és majdnem hogy a körömlakkról is. Az utolsó darabot hoztam már el a Müllerből, mert a rossmann-ban még idő előtt kifosztották, a müllerben pedig már csak ez az egy volt ebből a színből, mert nekem csak ez a korallos, barackos, narancsos árnyalat tetszett, úgyhogy nagy bánatomba elhoztam ezt az utolsó darabkát. Ára: 795 FT


És mivel hogy a Müllerben a hét eleje óta akciósak az Essence colour and go körömlakkok,ez a szépséget hoztam el, szintén ebből a színből az utolsó egy darabot. Istenem, de gyönyörű ez a szín.  Ára 345 FT


A DM-ben fele áron vásárolható meg az ambi pur légfrissítőnek a téli kollekciójának a kiadása. Nagyon jó illata van, ezért nem is hagyhattam ott. Engem nem emlékeztet a télre, vagy karácsonyra. Szerencsére nem fenyő illata van, hanem valami édes, kellemes, megnyugtató illatot képzeljünk el, legalábbis számomra ilyen illata van.  Kb. 500 FT


Szükségem volt már egy kézkrémre, ezért a müllerben megvásároltam az Aveo limitált kiadásának a "szerelmes" és cuki kézkrémjét. A tubusba szagolva finom málna illata van, sajnos kézre kenve már picit olyan nyomott málna illata van, ebből a szempontból nem jön be a termék. Viszont pozitív hogy nagyon gyorsan beszívódik, és hidratált, selymes lesz a kezünk tőle. 290 FT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése