2015. február 21., szombat

Újabb szerzemények - ♥ Essence leárazások! ♥


Már a héten elkezdődött az összes Essence colour and go körömlakk kifuttatása. Így az összes colour & go lakkot 349 Ft-ért vásárolhatjuk meg! Sajnos a Rossmannban nem él ez az akció, viszont az Auchan, Müller, Dm drogériákban, és Douglas parfümériákban IGEN! Én egyedül csakis kizárólag a Douglas-ben láttam leakciózva ezeket a körömlakkokat, így három szépséget hoztam el!




A körömlakkokon kívül más Essence termékek is le voltak akciózva az üzletben, azonban én ezeket a körömlakkokat láttam a legszebbeknek. Így elhoztam a 104-es sweet as candy, a 106-os free hugs, 167-es candy love árnyalatú körömlakkokat. Most megéri betérni a Douglas-ba, hiszen gyönyörűek ezek a lakkok, és 350 FT-ot igazán megérnek! Csapj le rájuk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése