2015. február 12., csütörtök

Sudocrem


A most következendő bejegyzésben ezt a sokoldalú sudocrem-et szeretném bemutatni nektek!




A sudocremet valójában pelenkával fedett bőrre találták ki, viszont elég sokoldalú krémről van szó, mert ezenkívül használható falfekvéses, aknés, ekcémás, enyhe égési és fagyási bőrsérülésekre, és egyéb hámsérülésekre. Én a pattanásaimra használom, és nekem arra nagyon jól bevált! Nagyon gyorsan, és nagyon jól gyógyít. Pár nap alatt enyhíti a pattanásokat. Majd azok egy pár nap múlva szebbek lesznek, halványabbak és a gyulladást is kiveszi belőlük! Ez tényleg egy nagyon jó krém, mert nagyon hatékony, és nekem bevált. Nem gondoltam volna, hogy egy krém ilyen gyorsan eltudja tüntetni a pattanásokat rólam, de no lám, tényleg! Nem is tudom, hogy mit csináltam én eddig nélküle! Az állagát tekintve nagyon krémes, és jól kenhető! A krémet a gyógyszertárakban, és a rossmannban is megvásárolható! Én a rossmannban ezt a 60 g-os kiszerelést vásároltam meg 1300 FT-ért! Lehet a gyógyszertárakban pár 100 FT-al olcsóbb!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése