2015. február 5., csütörtök

♥ Like An Unforgettable Kiss ♥


Sziasztok! A mai napon vásárolgattam, és megszeretném mutatni, hogy milyen szép dolgokat vettem! Végre kapható a Rossmannban az Essence legújabb kollekciója, a like an unforgettable kiss kollekció!




Először is megszeretném mutatni, hogy mit vásároltam a Müller üzletben. Mivel hamarosan valentin nap, ezért minden üzletben található valami kis szíves, szerelmes dolog. Én a müllerben még tegnap szemeltem ki ezt a valójában gyertya tartót, amire az van ráírva angolul, hogy Life is beautiful, tehát az élet szép felirat. Én ezt a kis tartót ecsetek tárolására vettem. Annyira megtetszett, hogy rózsaszín, vidám, és szép, hogy tényleg öröm lesz minden reggel látni, amikor sminkelni akarok! Az ára 1290 FT volt!



Még tavaly decemberben tudtam meg, hogy az essence  like an unforgettable kiss kollekciója nálunk is kapható lesz! Ma, amikor betértem a rossmann üzletben óriási meglepetés volt, amikor megláttam a szinte érintetlen új kollekciót. Gyorsan megnéztem minden olyat, ami felkeltette a figyelmem, végül ezeket hoztam el:
like an unforgettable kiss pirosító ecset 1049 FT

Gyerekek, hogy én mennyire megvagyok elégedve ezzel az ecsettel! Nagyon puha, tömött, szép, csajos, és azóta már kipróbáltam, és gyönyörűen lehet vele dolgozni! Imádom és örülök, hogy végül megvettem!




Ebből a pirosítóból kettő árnyalat kapható, én a barackos árnyalatút vettem meg, bár azóta elgondolkodtam, hogy lehet a másikat kellett volna megvennem, mert sajnos ennek a szín erőssége nem olyan erős, de az igazat megvallva, nekem nem állnak jól a túlságosan erős pirosítók. Majd meglátjuk, hogy élesben hogy fog működni. 

like an unforgettable kiss Duó pirosító 1249 FT



like an unforgettable kiss Parfüm 999 FT

Ez a parfüm valami álom! Sajnos 10 ML, úgyhogy ezt nagyon sajnálom, de az illata valami mesés! Kicsit édeskés, olyan igazi szerelmes! Remélem, hogy kapható lesz majd nagyobb kiszerelésben is, mert imádom!



Nagyon-nagyon elégedett vagyok ezzel a vásárlással, olyan jó dolgokat vettem a mai napon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése