2015. február 13., péntek

Haul Bejegyzés


Végre megérkezett a Müllerbe az Essence legújabb termékei. Én csak kettő terméket vettem most az állványról, ezeket szeretném megmutatni nektek!




Az essence pureskin BB krém már régóta az Essence kollekció tagja, azonban én még csak most jutottam odáig hogy megvásároljam. Külön képet nem készítettem a termékről, mert úgy gondolom, hogy felesleges. Mostanában sokat kerestem ezt a terméket, és a Rossmannban már nem találtam meg, viszont a müllerben még igen, úgyhogy nagyon örültem neki! 

Ez a BB krém különösen a vegyes, problémás bőre lett kifejlesztve, és kombinált hatékonysággal ápol, véd a napsugárzás ellen és természetes fedést biztosít egy termékben. Az ultra könnyű krém gyorsan felszívódik és matt érzést hagy maga után, ugyanakkor a bőr hidratált lesz. A hatékony CLEARDERM KOMPLEX küzd a gyulladások ellen és felszívja a felesleges olajat. Javítja a bőr textúráját és egyenletes bőrt biztosít.


Essence quattro szemhéjpúder

Ezt a gyönyörűséges púdert már régóta kinéztem magamnak, és gyönyörű szép színei vannak, ilyen színeim eddig még nem voltak, úgyhogy nagyon örülök neki!


Ezt a kaspót egy dekor boltban vettem. Régóta kerestem már ilyet az ecseteimnek, végre most minden ecsetem egy tartóban van. Praktikus, szép, cuki és minden ecset elfér egy helyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése